برابری گلزن گرانادا به بارسلونا با رکورد آلفردو دی استفانو!

برابری گلزن گرانادا به بارسلونا با رکورد آلفردو دی استفانو!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه دو بر یک مقابل گرانادا شکست خورد و سه امتیاز حیاتی را از دست داد و بدین ترتیب نتوانست در این هفته از رقابت های لالیگا صدرنشین شود و باید دید که در ادامه کار چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اما در این بازی، کسی که گل دوم گرانادا را به ثمر رساند. به یک رکورد ویژه رسید.

به گزارش فوتبالی، خورخه مولینا، که گل دوم گرانادا به بارسلونا را زد، در حال حاضر سن بالایی دارد و 39 ساله است. او در 39 سالگی موفق به گلزنی مقابل بارسلونا شد و به یک رکورد ویژه رسید. او تبدیل به دومین گلزن مسن مقابل بارسلونا شد. در واقع پیرترین بازیکنی که به بارسلونا گل زده است، آلفردو دی استفانو بوده که در 39 سالگی این کار را کرده است. بدین ترتیب اسطوره رئال مادرید مسن ترین بازیکنی است که به بارسا گل زده است. اما اکنون خورخه مولینا هم در 39 سالگی به بارسا گل زد و پس از دی استفانو دومین بازیکن مسنی شد که به بارسا گل می‌زد.

در واقع از نظر سن و سال، مولینا هم در همان سنی به بارسا گل زد که دی استفانو گل زده بود اما مولینا هنوز چند روزی از آن زمانی که دی استفانو به بارسا گل زد، جوان تر بود.

1470