قتل فوتبالیست 20 ساله اکوادوری مقابل درب منزلش

قتل فوتبالیست 20 ساله اکوادوری مقابل درب منزلش

پایگاه خبری فوتبالی - ادوین اسپینوزا بازیکن 20 ساله تیم گوایاکیل سیتی در اکوادور روز شنبه در مقابل درب خانه اش در محله ترینیتاریه در جنوب شهر به قتل رسید.

به گزارش فوتبالی، اسپینوزا که در تیم گوایاکیل در لیگ دسته اول اکوادور توپ می زند شنبه شب جانش را از دست داد. مدیر باشگاه اکوادوری گفته است که قاتل، اسپینوزا را با فرد دیگری که خودش را در خانه آنها پنهان کرده بود، اشتباه گرفته است. 

اسپینوزا بخشی از تیم رزروهای کوایاکیل است که در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ حضور دارد و چهار امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند. در حال حاضر لیگ اکوادور به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده است. مسابقات از روز 25 اسفند متوقف شده است تا از شیوع کرونا جلوگیری شود. 

مرگ تراژیک این فوتبالیست 20 ساله خاطره اتفاق تلخی که سال گذشته در ورزش اکوادور رخ داده بود را زنده کرد. در می 2019 خوسوئه کینینونز بازیکن تیم ایندپندنیته جونیورز در لیگ دسته دو اکوادور در طی حمله ای مسلحانه به قتل رسیده بود و فوتبال این کشور را به شوک فرو برده بود.

در حال حاضر هیچ کس نمی داند که فوتبال در اکوادور چه زمانی از سر گرفته خواهد شد اما قطعا در زمان شروع دوباره مسابقات به احترام این جوان 20 ساله تیم ها بازوبند مشکی خواهند بست.