قتل فوتبالیست مکزیکی در حین یک بازی فوتبال!

قتل فوتبالیست مکزیکی در حین یک بازی فوتبال!

پایگاه خبری فوتبالی - یک فوتبالیست مکزیکی در حین یک بازی فوتبال آماتور در لیگ دسته سه این کشور، به قتل رسید!

به گزارش فوتبالی، سرجیو آلبرتو خائورگی قربانی این قتل بوده که در شهر کوائوتیا به قتل رسیده است. این اتفاق در روز یکشنبه رخ داده است. خانواده، دوستان و هم تیمی های قربانی که فقط 28 سال سن داشته، کاملا شوکه شده اند. 

قاتل خیلی سریع متواری شده است چرا که یک موتورسوار در ورودی زمین بازی منتظرش بوده است.  این خبر، شوک بزرگی را در فوتبال مکزیک ایجاد کرده است. بر اساس اطلاعات وبسایت فدراسیون فوتبال مکزیک، خائورگی در باشگاه آروسروس عضویت داشته است.

گفته می شود که در زمان قتل، این بازیکن به نیمکت ذخیره ها نزدیک شده تا آب بنوشد که در همین لحظه شش گلوله به سمتش شلیک می شود و باعث مرگ او می شود. 

این بازیکن در سال 2021 اولین بازی خود را برای باشگاه آروسروس انجام داده بود و با وجود آن که آمبولانس و نیروهای اورژآنس خیلی سریع خودشان را به این بازیکن رساندند اما نتوانستند جلوی مرگ او را بگیرند. 

باشگاه سن لوئیز ری در این باره نوشته است:" با تاسف باید درگذشت سرجیو خائورگی بازیکن سابق و کاپیتان سابق  تیم خود را اعلام کنیم که در تورنمنت سولز در تیم ما حضور داشت. به کل خانواده او تسلیت می گوییم. از تو تشکر می کنیم که پیراهن تیم ما را پوشیدی و در هر بازی با تمام وجود ظاهر می شدی."

4125