بهنام ابوالقاسم‌پور:: خصوصی‌سازی مشکلات سرخابی‌ها را حل می‌کند/ ادامه لیگ به سود باشگاه‌ها است

بهنام ابوالقاسم‌پور:: خصوصی‌سازی مشکلات سرخابی‌ها را حل می‌کند/ ادامه لیگ به سود باشگاه‌ها است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق فوتبال ایران گفت: فرایند خصوصی سازی وارد فاز جدیدی شده است که بسیار اهمیت دارد و فکر می کنم تصویب برنامه اجرایی واگذاری این دو باشگاه در نیمه نخست امسال منجر به شفاف سازی بدهی های مالیاتی و حل مشکلات حقوقی خواهد شد و می‌تواند بسیار موثر باشد.

به گزارش فوتبالی به نقل از برنا، بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: در این باره صحبت های بسیار زیادی مطرح شده و البته هر کسی آن را  با توجه به منافع خودش تفسیر می کند. اما باید بدانیم مهمترین بحث در این باره این است که ابتدا وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور ما به حالتی دست پیدا کند که تیم ها بتوانند تمرینات خود را برگزار کنند و در این صورت می‌توان در مورد زمان بندی ادامه مسابقات لیگ برتر صحبت کرد ؛ فکر می کنم مسابقات برگزار شود به نفع باشگاه ها باشد.

وی افزود: البته مسابقات جام باشگاههای آسیا نیز برگزار می شود و ما  چهار نماینده داریم که این نمایندگان نیز باید بتوانند در این مسابقات با قدرت حاضر شوند.

ابوالقاسم پور درباره بحث واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:  به نظر من واگذاری استقلال و پرسپولیس می تواند مشکلات اصلی این دو باشگاه از جمله بدهی های سنگین را حل کند. ضمن اینکه در این زمینه وزارت ورزش کارهای بسیار مهمی را انجام داده و فرایند خصوصی سازی وارد فاز جدیدی شده است که بسیار اهمیت دارد و فکر می کنم تصویب برنامه اجرایی واگذاری این دو باشگاه در نیمه نخست امسال  منجر به شفاف سازی بدهی های مالیاتی و حل مشکلات حقوقی خواهد شد و می‌تواند بسیار موثر باشد.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان صحبت هایش با اشاره به موضوع شیوع کرونا تصریح کرد: همه ما باید به توصیه های بهداشتی عمل کنیم و فکر می کنم خیلی زود با انجام کارهای مسئولان بهداشتی از ما خواست نمی‌توانیم از این مشکل عبور کنیم و انشاالله این ویروس خیلی زود از روی زمین پاک شود.

7655