بهنام ابوالقاسم پور: نحوه برخورد با مصلح و رفیعی درست نبود

بهنام ابوالقاسم پور: نحوه برخورد با مصلح و رفیعی درست نبود

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای این که بتواند شرایط خوبی داشته باشد نیاز به ترمیم در چند پست دارد. 

به گزارش فوتبالی، بهنام ابوالقاسم پور در مورد اوضاع این روزهای پرسپولیس گفت: به نظر من اوضاع حال حاضر پرسپولیس چندان خوب و راضی کننده نیست . نیاز اساسی پرسپولیس به جذب یک مهاجم مکمل برای علی علیپور است که این مساله هنوز نهایی نشده است .در  دفاع میانی هم به اعتقاد من نیاز به جذب مهره های دیگری بود. پرسپولیس به عنوان تیمی که در فصل قبل در هر 2 جام داخلی کار خود را با قهرمانی به پایان رسانده است باید تیم کامل تری را برای فصل جدید داشته باشد تا در صورت بروز اتفاقاتی مثل محرومیت و مصدومیت از نظر مهره ای با مشکل روبرو نشود.

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به جدایی نفراتی مثل سروش رفیعی و شایان مصلح از جمع  سرخ پوشان به خبرنگار فوتبالی گفت: جدایی بازیکنان و جذب نفرات جدید مساله ای اجتناب ناپذیر است و ممکن است برای هر فوتبالیستی پیش بیاید اما مهم نحوه برخوردها و نوع اعلام کردن این مساله  است که متاسفانه این موضوع در مورد این 2 بازیکن فصل قبل پرسپولیس به شیوه نا مناسبی انجام شد. زمانی که این موضوع را به اطلاع این 2 بازیکن رساندند اصلا مناسب نبود. در حال حاضر اکثر تیم ها بازیکنان و مهره های مورد نیاز خود را جذب کرده اند و اگر این موضوع باعث شود که این بازیکنان بدون تیم بمانند، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ این نوع برخورد اصلا درست نیست و با آینده افراد بازی می کند.

مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس در مورد نیاز این تیم به جذب مهاجم برای پرسپولیس خاطرنشان کرد: حالا که تصمیم کادرفنی و باشگاه جذب مهاجم خارجی است، باید مهاجمی جذب شود که یک سر و گردن از گزینه های داخلی ما بالاتر باشد. پرسپولیس در فصل قبل تجربه تلخ جذب ماریو بودیمیر را داشت و حالا نباید یک اشتباه را دوباره تکرار کند. حالا که تصمیم بر این است که مهاجم خارجی جذب شود باید بازیکنی جذب شود که از نظر فنی در سطح خوبی باشد . چه اشکالی دارد، حالا که قرار است مهاجم خارجی بگیرند، پول بیشتری بدهند و مهاجم خوبی را جذب کنند. سال قبل چقدر هزینه بایت جذب بودیمیر شد و او چه کارایی را برای پرسپولیس داشت؟!

ابوالقاسم پور در پایان با اشاره به نامشخص بودن شروع لیگ و احتمال فشردگی بازی ها با  توجه به تاخیر در آغاز بازی ها به خبرنگار فوتبالی گفت: این مساله معضل بزرگی است که برای همه تیم ها به خصوص  تیم هایی مثل پرسپولیس که تا چند ماه دیگر درگیر بازی های لیگ قهرمانان آسیا می شوند، مشکل ساز خواهد بود. در حال حاضر تکلیف هیچ تیم و هیچ مربی مشخص نیست. تیم ها نمی دانند باید خود را برای بازی ها آماده کنند یا این که برنامه های بدنسازی شان را سپری کنند. امیدوارم که خیلی زود تکلیف این موضوع روشن شود.

7655