بهنام ابوالقاسم پور: بیرانوند می تواند ستاره دربی باشد

بهنام ابوالقاسم پور: بیرانوند می تواند ستاره دربی باشد

وب سایت رسمی فوتبالی -بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت پرسپولیس معتقد است با توجه به نزدیکی امتیازات پرسپولیس و استقلال در آستانه دربی، این دیدار می تواند از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد. 

ابوالقاسم پور در گفتگو با سایت فوتبالی با اشاره به شرایط دو تیم در آستانه دربی تصریح کرد: قبل از این دیدار دو تیم به لحاظ امتیازی شرایط نزدیک به هم دارند و همین مساله می تواند باعث شود این دربی، بازی خوب و تماشاگر پسندی از آب درآید. ابوالقاسم پور با اشاره به اینکه پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد خاطرنشان کرد: شرایط پرسپولیس قبل از این بازی خوب است. این تیم با امتیازاتی که از بازی‌های قبلی خود کسب کرده صدرنشین است، این در حالی است که استقلال نیز شرایط خوبی دارد و همین موضوع می تواند نوید بخش این باشد که این دربی برخلاف خیلی از بازیهای دو تیم بتواند بازی جذابی از آب درآید.

 ابوالقاسم پور در خصوص احتمال موفقیت پرسپولیس در این دیدار ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس بتواند در این دیدار برنده شود پیروزی در این دیدار و تثبیت صدرنشینی می تواند کمک بزرگی برای قهرمانی پرسپولیس برای سومین سال متوالی باشد.

 وی اضافه کرد: البته پیش بینی نتیجه برای این بازی کمی سخت است و اتفاقات می توانند نتیجه این دیدار را رقم بزنند با این وجود پیش بینی من این است که پرسپولیس در این دیدار با گل های علی علیپور و سیامک نعمتی می تواند برنده باشد. این پیشکسوت سرخ ها با اشاره به اینکه چهره های شاخص می‌توانند نتیجه را در این دیدار رقم بزنند اظهار داشت: پیش بینی من این است که علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در این بازی ستاره میدان خواهد بود.

1984