یحیی توره: بهترین خاطره؟ برد ۶ گله مقابل رئال مادرید

یحیی توره: بهترین خاطره؟ برد ۶ گله مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یحیی توره در یکی گفت و گوی اینترنتی با حساب رسمی فیفا در فضای مجازی از برد ۶-۲ مقابل رئال مادرید به عوان بهترین خاطره اش در بارسلونا نام برد.

به گزارش فوتبالی، یحیی توره، بازیک سابق تیم بارسلونا و منچسترسیتی می‌گوید: ورزشگاه مورد علاقه‌ام؟ نیوکمپ فوق‌العاده بود چون بزرگانی مثل مارادونا و رونالدو در آن بازی کرده بودند و من با بازیکنانی مانند مسی، اتوئو، هانری، ژاوی، اینیستا، آلوز و ... در آن همبازی بودم. تاثیرگذارترین مربی در دوران ورزشی؟ فرانک رایکارد. زیرا من از یک تیم متفاوت به بارسا پیوستم و او به راهنمایی کردن من در مورد اینکه چطور مرکز دفاع را پوشش بدهم ادامه می‌داد. من همیشه فضای پشت سرم را خالی می‌گذاشتم و رایکارد به حل این مسئله کمک کرد. ۵ تن از بهترین بازیکنانی که کنارشان بازی کرده‌ام؟ مسی، هانری، اتوئو، اینیستا و ژاوی.
این بازیکن ساحل عاجی در ادامه افزود: وقتی در موناکو، بارسا و سیتی بازی می‌کردم همیشه بازی‌هایم را آنالیز می‌کردم زیرا هدفم این بود در پست خودم بهترین باشم. بهترین خاطره‌ام در بارسلونا؟ پیروزی 6-2 مقابل رئال و در زمین حریف.
توره درباره فرق دربی شهر منچستر و ال‌کلاسیکو گفت: صراحتا باید بگویم ال‌کلاسیکو بازی بزرگ‌تری است زیرا منچستریونایتد همیشه در انگلیس اول بوده و سیتی در درجه‌های دوم و سوم قرار داشته است. سیتی تیم کوچکی است که با یونایتد مقایسه می‌شود اما دشمنی بارسلونا و رئال مادرید تاریخی است.
یحیی توره در پایان درباره ۵ بازیکن برتر تاریخ گفت: زیدان، رونالدو نازاریو، مسی، کریستیانو رونالدو و اینیستا. بازیکنان دیگری هم هستند که باید از آن‌ها تمجید کرد. مانند دیبروین، ژاوی و دل پیرو.

1101