شرط فالکائو برای ماندن در گالاتاسرای مشخص شد

شرط فالکائو برای ماندن در گالاتاسرای مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی مشکلی برای ماندن در گالاتاسرای ندارد چرا که خودش و خانواده اش از زندگی در استانبول راضی هستند اما این مهاجم با نظر باشگاه برای کاهش دستمزد بازیکنان به خاطر شیوع ویروس کرونا مخالف است.

به گزارش فوتبالی، هایمه پارادا مدیر شبکه کلمبیایی "وین اسپورتز" گزارش داده است که در صورت کاهش دستمزد، فالکائو به جدایی از لیگ ترکیه فکر خواهد کرد. این شبکه کلمبیایی در حال حاضر بازیهای گالاتاسرای را پوشش می دهد و رابطه گرمی با این ستاره سرشناس دارد.

فالکائو دوست دارد در گالاتاسرای بماند اما مذاکرات در مورد کاهش یافتن یا نیافتن دستمزد روی این تصمیم تاثیرگذار است. گالاتاسرای هم مثل خیلی از باشگاه های اروپایی در نظر دارد که به خاطر شیوع ویروس کرونا، دستمزد بازیکنان را کاهش دهد.

رادامل فالکائو ستاره تیم ملی کلمبیا که سابقه درخشش در تیم هایی نظیر اتلتیکو مادرید، موناکو، چلسی و منچستریونایتد را دارد در تابستان گذشته به عنوان یک ستاره به گالاتاسرای ملحق شد و محبوبیت قابل توجهی در میان هواداران افراطی این تیم ملقب به "اولترا اصلان " دارد اما به نظر می رسد که شرایط مالی نیز روی تصمیم او برای فصل آینده و ماندن در استانبول تاثیرگذار خواهد بود. این بازیکن همچنان جایگاه ثابت خود را در تیم ملی کلمبیا با هدایت کی روش دارد.