مبلغ غرامت پرداختی گالاتاسرای به مهاجم سابق منچستریونایتد مشخص شد

مبلغ غرامت پرداختی گالاتاسرای به مهاجم سابق منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی با فسخ قراردادش با گالاتاسرای به عنوان بازیکن ازاد به رایو وایکانو ملحق شد تا دوباره در لالیگا بازی کند.

به گزارش فوتبالی، حالا بوراک الماس، مدیر باشگاه گالاتاسرای اعلام کرده است که به این بازیکن برای فسخ قراردادش سه میلیون یورو غرامت پرداخته است.  در حقیقت فالکائو تا 2022 با گالاتاسرای قرارداد داشت اما فاتح تریم سرمربی باشگاه ترکیه ای علاقه ای به او نداشت و قراردادش فسخ شد. در حقیقت فسخ قرارداد فالکائو تنها دقایقی پیش از اتمام نقل و انتقالات تابستانی انجام شد و بدین ترتیب بازیکن کلمبیایی توانست به عنوان بازیکن آزاد راهی رایو وایکانو شود.

گالاتاسرای در روز 31 آگوست اعلام کرد که قرارداد فالکائو با توافقی دو طرفه فسخ شده است و حالا الماس در این باره گفته است:" فالکائو دستمزد سالانه 9.6 میلیون یورو را دریافت می کرد که به ازای هر پنج بازی پاداش می گرفت. در حالی که قرارداد فسخ شد، نصفی از 6.5 میلیون یورو دستمزدش را پرداخت کردیم."

در حقیقت تیم ترکیه ای برای کنار گذاشتن مهاجم سابق منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید مجبور شده که این رقم قابل توجه را به عنوان غرامت و جریمه به وی بپردازد. حالا فالکائو تجربه جدیدی را در تیم رایو وایکانو خواهد داشت که در این فصل به لالیگا صعود کرده است.

4125