برگزاری لالیگا با اختلاف 72 ساعته بین بازی‌ها و بدون تماشاگر تکذیب شد

برگزاری لالیگا با اختلاف 72 ساعته بین بازی‌ها و بدون تماشاگر تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی - سازمان لیگ روز سه شنبه بیانیه ای منتشر کرد و توافق میان فدراسیون فوتبال اسپانیا و اتحادیه بازیکنان  در این باره که در زمان بازگشایی مسابقات لالیگا، بازیها با اختلاف 72 ساعته و بدون تماشاگر برگزار شود را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، لالیگا در بیانیه ای اعلام کرد که در حال حاضر هیچ تاییدیه ای از جانب کمیته اضطراری مبارزه با ویروس کرونا در اسپانیا دریافت نکرده اند و به همین خاطر در حال حاضر هیچ صحبت خاصی با لالیگا در مورد شروع دوباره مسابقات انجام نشده است.

در حقیقت لالیگا اعلام کرده است که صحبت هایی که در جلسات صورت گرفته صرفا بجث های شفاهی بوده که انجام شده و هیچ توافق دقیقی در این باره صورت نگرفته است و در این باره که بازیها هر 48 ساعت یا هر 72 ساعت یک بار برگزار شوند، هیچ توافق رسمی صورت نگرفته است.

از سویی لالیگا این صحبت که تقویم بازیها بر اساس این که کدام ایالت ها گرم تر یا سردتر هستند، عوض می شود را تکذیب کرد و اعلام کرد که برنامه ریزی تقویم مسابقات فقط و فقط در اختیار لیگ اسپانیاست و هیچ نهاد دیگری حق ندارد که در این باره تصمیم گیری کند. فدراسیون معتقد است که در استان هایی که دمای هوا در آنها گرم تر است، مسابقات نباید در ماه های گرم  تابستان برگزار شوند و بهتر است که در این باره تمهیدی اندیشه شود.