لیپی: مانند قهرمانی در جهام جهانی ۲۰۰۶ مقابل کرونا برنده می‌شویم

لیپی: مانند قهرمانی در جهام جهانی ۲۰۰۶ مقابل کرونا برنده می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم قهرمان جهان در سال ۲۰۰۶ به اظهار نظر درباره شرایط فعلی دنیای فوتبال پرداخت.
به گزارش فوتبالی، مارچلو لیپی که توانسته روی نیمکت ایتالیا جام جهانی ۲۰۰۶ را به خانه ببرد در گفت و گو با گازتا گفته: می‌دانید چرا در جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۱۹۸۲ مقابل همه‌کس و همه‌چیز برنده شدیم؟ چون قوی بودیم. در غیر این صورت مانند برف زیر نور خورشید آب شده بودیم. به خودمان انرژی مثبت می‌دادیم و می‌گفتیم به شما نشان خواهیم داد.
لیپی با ابراز نگرانی از کاهش دستمزدها گفت: امیدوارم کسانی که تصمیم گیرنده هستند به فوتبال آماتور هم توجه کنند که در این صورت محو می‌شود. امیدوارم از همه محافظت شود.  باشگاه‌ها کوچک می‌شود. بازیکنان هم مشکل خواهند داشت. همه تصور می‌کنیم فوتبالیست‌ها انسان‌های پولداری هستند که تمام فکر و ذکرشان ماشین و اسکناس است. در هر قشری انسان‌های متفاوت وجود دارد. از آن‌هایی که اقدامات خیریه‌شان را در روزنامه‌ها جار می‌زنند متنفرم. بازیکنان باید در سکوت این کارها را انجام دهند.
لیپی درباره ادامه فوتبال گفت: تنها در زمانی این کار را باید انجام داد که درصد سرایت این بیمار به صفر درصد برسد. مهم نیست پشت درهای بسته باشد یا باز. مسئله اینجاست نمی‌‌شود در سفرها، مقابل انسان‌هایی که در باشگاه دخیل هستند و همه و همه از وقوع چیزی جلوگیری کرد. فقط زمانی که در این جنگ پیروز شدیم باید به فوتبال ادامه دهیم و لیگ را از هفته ۲۶ آغاز کنیم. نه پلی‌آف یا هر فرمتی. ۱۲ بازی مانده. برای همه کسانی که در لیگ حضور دارند. تمام جام‌ها باید به پایان برسد و بعد فصل جدید را آغاز کرد. فصل بعد را هم می‌توان دیرتر آغاز کرد. به همراه بازی‌های بیشتر در وسط هفته. مشکلی وجود ندارد.

1101