گزارش تسنیم/ لیگ ملت‌های والیبال| میزبانی افتضاح ایتالیا/ از کشتارگاه‌های کثیف تا اتاق‌های کمونیستی!

گزارش تسنیم/ لیگ ملت‌های والیبال| میزبانی افتضاح ایتالیا/ از کشتارگاه‌های کثیف تا اتاق‌های کمونیستی!

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم ملی والیبال لهستان، میزبانی ایتالیا در فینال لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ را به کشتارگاه های زمان کمونیسم تشبیه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، ایتالیا با وجود سابقه‌ای که در والیبال جهان اعم از قهرمانی و میزبانی رویدادهای مختلف دارد در پذیرایی از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2022 در بولونیا، ضعیف عمل کرده است.

اعتراضات را تیم ملی ایران شروع کرد که در شب نخست ورود خود به هتل شهر بولونیا، گرسنه خوابیدند و روز بعدی نیز صدای فرانسوی‌ها و اروین انگاپت درآمد که روی زمین نشسته بود و غذا می‌خورد.

اعضای تیم ملی لهستان نیز از شرایط میزبانی اصلا راضی نیستند و اعتراض شدیدی به طرف ایتالیایی کردند. «آندرزیج ووکوویسکی» سرپرست تیم ملی لهستان در این مورد گفت: سالن تمرین استاندارد نیست. رختکن شبیه کشتارگاه و خیلی کثیف است که ما را یاد اتاق‌های استراحت عمومی زمان کمونیسم می‌اندازد.

سرپرست تیم ملی لهستان: به نظر می‌رسد که دوش‌ها هم کار می‌کنند اما بازیکنان جرأت نمی‌کنند از آنها استفاده کنند. یکی از دیوارهای اتاق شیشه‌ای است و نور همیشه وارد اتاق می‌شود. سالن تمرین هم تهویه ندارد و دمای آن به 38 درجه می‌رسد. اینجا یک جهنم واقعی است.

۴۱۵۴