تمجید ماتئوس از فلیک: بایرن مونیخ دوباه زنده شده

تمجید ماتئوس از فلیک: بایرن مونیخ دوباه زنده شده

پایگاه خبری فوتبالی – لوتار ماتئوس، اسطوره تیم بایرن مونیخ اعتقاد دارد باواریایی‌‌ها زیر نظر مربی جدیدشان فلیک هارمونی خوبی دارند. چیزی که از زمان خروج یوپ هاینکس در این تیم دیده نمی‌شد.
به گزارش فوتبالی،ماتئوس در گفت و گو با Abendzeitung گفته: غیر قابل درک است اگر بایرن قرارداد فلیک را تمدید نکند. فلیک کاملا شایستگی حضور روی نیمکت را دارد. بایرن با او در مسیر درستی قرار گرفته و هماهنگی بازیکنان مانند دوران حضور یوپ هاینکس است. تیم، فوتبال خوبی بازی می‌کند و مربی توانسته شرایط کلی، دید فوتبالی و تاکتیک تیم را بهبود بخشد. به لطف حضور او، بازیکنانی چون مولر و بواتنگ باز هم به نقطه اوج خود رسیده‌اند و هانسی حالا روی بازیکنان جوان تیم مانند آلفونسو دیویس و جاشوا زیرکزی هم تکیه می‌کند. این مسئله بسیار مهم است زیرا بایرن می‌خواهد به بازیکنان جوان نشان دهد که به آن‌ها توجه می‌کند. هانسی دوران جدیدی در باواریا تشکیل داده است.
ماتئوس درباره وضعیت نقل و انتقالات بایرن می‌گوید: می‌توان با تمام بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده مانند تیاگو، مولر، آلابا و نویر قرارداد امضا کرد. فلیک اخیرا از نویر تمجید کرده و او را بهترین دروازه بان جهان خوانده. احترام بینشان فوق‌العاده است. «میا سان میا» دوباره زنده شده است. بایرن هیچ وقت از موفقیت در اروپا دور نبوده و شکست مقابل لیورپول در فصل گذشته را یک اتفاق می‌دانم. قطعا امسال زیر نظر فلیک شانس خوبی برای فتح جام وجود دارد.
1101