لوتار ماتئوس: پولیشیچ گزینه مناسبی برای جانشینی روبن در بایرن مونیخ است.

لوتار ماتئوس: پولیشیچ گزینه مناسبی برای جانشینی روبن در بایرن مونیخ است.

وبسایت رسمی برنامه نود - لوتار ماتئوس اسطوره باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی باشگاه دورتموند، جانشین بسیار مناسبی برای آرین روبن در بایرن مونیخ محسوب می شود.

به گزارش وبسایت نود، ماتئوس تاکید کرد که بایرن مونیخ باید تمام توان خود را به کار گیرد تا پولیشیچ را به آلیانز آرنا بیاورد. 

به نقل از وبسایت گل، ستاره نوزده ساله باشگاه دورتموند شب گذشته در دیدار مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت که از سمت چپ زمین، فشار زیادی را روی دروازه اولرایش ایجاد کرد. با این حال عملکرد پولیشیچ باعث نشد تا دورتموند بتواند از باخت 3-1 در درکلاسیکر فرار کند، اما باعث شد تا لوتار ماتئوس به تعریف و تمجید از او بپردازد. ماتئوس طی مصاحبه ای با اسکای در این باره گفت:

اگر روزی بایرن مونیخ به دنبال جانشینی برای فرانک ریبری و آرین روبن بود، آن ها باید به دنبال پولیشیچ بروند. او نوزده سال سن و کیفیت بسیار بالایی دارد. با اعتماد به نفس و سرعت بالایی که دارد، می تواند به چیز های بیشتری دست پیدا کند. 

پولیشیچ در این فصل موفق شده در یازده بازی در بوندس لیگا دو گل و یک پاس گل بدهد. دورتموند نیز در هفت بازی گذشته خود، تنها موفق شد ماگدبورگ را در جام حذفی شکست دهد.

4416