گرامی: تیم‌ها درباره تعطیل کردن لیگ اختلاف‌ نظر دارند

گرامی: تیم‌ها درباره تعطیل کردن لیگ اختلاف‌ نظر دارند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پارس‌جنوبی بر این اعتقاد است که تیم‌های لیگ برتری در خصوص تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر با هم اختلاف نظر دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فریبرز گرامی در ارتباط با تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با شیوع ویروس کرونا طبیعی بود که بازی‌ها تعطیل شود و لیگ‌های دنیا نیز با چنین وضعیتی مواجه هستند. با این شرایط فعلا به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم و منتظریم که تکلیف بازی‌ها روشن شود. در حال حاضر بحث تعطیلی یا ادامه دادن به بازی‌ها پیش آمده و باید ببینیم چه تصمیمی در این زمینه گرفته خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق تعطیلی بازی‌ها است؟» عنوان کرد: در این زمینه نمی‌توانم اظهار نظر خاصی داشته باشم و طبیعتا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند. با این حال باید بگویم که تیم‌ها در خصوص تعطیل کردن لیگ اختلاف‌نظر دارند. برخی تیم‌ها قبل از این تعطیلی شرایط خوبی داشتند و برخی تیم‌ها هم وضعیت مناسبی نداشتند، طبیعتا تصمیم‌گیری در این مورد سخت است و از طرفی این موضوع هم مطرح است که اگر لیگ را نیمه‌کاره تمام کنند آیا پرسپولیس را قهرمان اعلام خواهند کرد یا خیر.

گرامی ادامه داد: نکته مهم در این شرایط بحرانی، سلامتی انسان‌ها است و ادامه این شرایط مطمئنا کار را سخت‌تر خواهد کرد. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد بعید نیست که لیگ برتر تعطیل شود.

7413