گرامی: گل زدن برای یک مدافع همیشه جذاب است/ امیدوارم جواب اعتماد کمالوند را بدهم

گرامی: گل زدن برای یک مدافع همیشه جذاب است/ امیدوارم جواب اعتماد کمالوند را بدهم

وب سایت رسمی فوتبالی- فریبرز گرامی، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: خوشحالم که در فصل جدید لیگ برتر شرایط خوبی دارم و امیدوارم جواب اعتماد کمالوند را بدهم.

به گزارش فوتبالی، به نقل از تسنیم، فریبرز گرامی با اشاره به پیروزی تیمش برابر سایپا در هفته چهارم لیگ برتر گفت: ما در سه بازی گذشته بردی به دست نیاورده بودیم، به همین دلیل گرفتن سه امتیاز این بازی خانگی برای پارس جنوبی بسیار مهم بود. سایپا تیمی بود که در بازی‌های گذشته کیفیت خوب خودش را نشان داد و شکست دادن این تیم آسان نبود، ولی خوشبختانه با انجام یک بازی خوب آنها را شکست دادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. پارس جنوبی کاملاً مستحق برد بود و خوشحالم که اولین بردمان را در لیگ امسال جشن گرفتیم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی که در این بازی دو گل برای تیمش به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در این برد نقش داشتم، هر چند که تمام بازیکنان زحمت کشیدند. گل زدن برای یک مدافع همیشه لذت‌بخش است. ما در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و خوشبختانه از این راه به گل رسیدیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم برای پارس‌جنوبی گل بزنم و البته این نکته هم مهم است که وظایف دفاعی‌ام را به بهترین نحو انجام دهم.

گرامی با بیان این مطلب که فصل جدید لیگ برتر به خوبی برایش شروع شده است، تصریح کرد: من در نیم‌فصل دوم فصل گذشته به پارس جنوبی آمدم، ولی کمتر فرصت بازی پیدا کردم. خوشبختانه امسال شرایط خوبی دارم و باید از اعتماد فراز کمالوند تشکر کنم. امیدوارم جواب اعتماد این مربی را به بهترین شکل بدهم.

7413