منوچهری: وضعیت تیم پارس جنوبی جم خوب نیست

منوچهری: وضعیت تیم پارس جنوبی جم خوب نیست

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم ما در شرایط خوبی قرار ندارد و از مسئولان تیم خواهش می‌کنم به وضعیتمان رسیدگی کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین منوچهری بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره شرایط این تیم اظهار داشت: متاسفانه تیم ما شرایط خوبی ندارد. من از ایرج خرم دل (مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی) می‌خواهم در کارگروهی که برای بررسی مشکلات تیم تشکیل داده است از افراد فوتبالی بیشتری استفاده کند. تیم ما مثل یک ماهی خارج از آب است که اگر نجاتش ندهند می‌میرد.

او ادامه داد: تیم ما در دوران قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین جلسات تمرینی را برگزار می‌کرد. زمانی که اعلام شد قرار است مسابقات لیگ برتر از سر گرفته شود، ما به شهرستان جم رفتیم و در گرمای ۵۰ درجه تمرین کردیم، اما هیچ وقت مسئولان تیممان را در جلسات تمرینی ندیدیم.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره این سوال که آیا باید لیگ را ادامه بدهیم یا به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ پایان یافته اعلام شود، اظهار کرد: تمام دنیا با این مشکل روبرو شده اند. مسابقات لیگ‌های حرفه‌ای از سر گرفته شده است. ما هم باید خودمان را با شرایط فعلی تطبیق بدهیم. طبیعتا شرایط سختی است و خطر مصدومیت وجود دارد.

منوچهری در رابطه با مصدومیت مگنو باتیستا (هم تیمی اش) گفت: شرایط مگنو بسیار سخت است. تنها بودن او در کشورمان او را آزار می‌دهد. امیدوارم هرچه زود‌تر مشکلاتش بر طرف شود.

7413