طالقانی: تاج بزرگ هیات رییسه است، بارها خواهش کردیم بازگردد

طالقانی: تاج بزرگ هیات رییسه است، بارها خواهش کردیم بازگردد

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر مطالبتمان از فیفا را بگیریم با پرداخت کامل دیون، ۷۰،۸۰ میلیارد نقدینگی ایجاد می شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی درباره مهم ترین دغدغه های فدراسیون فوتبال در سال ۹۹ عنوان کرد: من قبل از اینکه به این موضوع بپردازم اینجا می خواهم نکته مهمی را بگویم و آن اینکه درباره وضعیت جسمانی آقای تاج بارها توضیح داده شد. اینکه او به دلیل مشکل قلبی آمادگی برگشت به سمت ریاست فدراسیون فوتبال را ندارند.

وی افزود: هیات رییسه بارها با آقای تاج صحبت کرد تا وی به بازگشت متقاعد شود. به هر حال او بزرگ هیات رییسه هستند و در همین ۴ ماه کمک های فراوانی  به فدراسیون داشت. امروز هم با آقای تاج صحبت کردم و او را از  شیطنت های برخی دوستان مطلع کردم.بنا هم داریم به زودی با حضور اعضا هیات رییسه با تاج نشستی داشته باشیم تا درباره موضوعات مختلف با او مشورت کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از نظر من مهم ترین چالش فوتبال در مقطع فعلی گرفتن مطالباتمان از فیفا است که از آقای تاج درخواست می کنیم در این مسیر هم مثل خیلی موارد در چند ماه گذشته به فدراسیون کمک کنند. اگر مطالبتمان از فیفا  را بگیریم با پرداخت کامل دیون و بدهی ها و  بحث  مربوط به استقراض در قرارداد ویلموتس،۷۰،۸۰ میلیارد نقدینگی هم ایجاد می شود.

طالقانی افزود: بحث بعدی هم تایید اساسنامه است که در زمان ریاست آقای تاج تا دولت پیش رفته و همه کمیسیون های داخلی را پشت سرگذاشت.امیدوارم با طی مراحل لازم،اساسنامه در هیات دولت به تصویب برسد.

4344