قول نیمار؛ بازگشت به فوتبال پس از کرونا با بهترین فرم بدنی

قول نیمار؛ بازگشت به فوتبال پس از کرونا با بهترین فرم بدنی

پایگاه خبری فوتبالی – نیمار جونیور، مهاجم تیم پاریسن ژرمن اعلام کرده با مربی بدنساز شخصی‌اش تمرین کرده نا هنگام برگشت در بهترین فرم خود باشد.
به گزارش فوتبالی، نیمار برزیلی که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی لیگ فرانسه به برزیل رفته، طبق صحبت‌هایش باید به محض اتمام کرونا و بازگشت به فوتبال در بهترین شرایطش باشد.
این بازیکن برزیلی گفته: امیدوارم بتوانیم بر این دوران تراژیک غلبه کنیم و به سرعت به شرایط عادی برگردیم. من تصمیم دارم این دوران را با مسئولیت پذیری زیادی بگذرانم و سخت تمرین کنم. مربی تمرین‌دهنده شخصی‌ام، من را با برنامه تمرینی سخت آماده کرده است که هر زمان مسابقات آغاز شد بتوانم در بهترین فرم برگردم. این یک مسئله اجباری برای ما ورزشکاران است که در بهترین فرم خود باشیم تا زمانی که خواستیم برگردیم بتوانیم رقابت کنیم.
نیمار داسیلوا سانتوس جونیور ۲۸ ساله که امسال در حال گذراندن سومین فصل حضورش در پاری‌سن ژرمن بود در ابتدای فصل با هواداران تیم پاریسی به مشکل برخورده بود اما به مرور جایگاه خود را پیدا کرد و با گلزنی‌های متعددش در ترکیب اصلی درخشید. او تا امروز با وجود مصدومیت‌های متوالی در ۵۲ بازی برای پاریسی‌ها توانسته ۴۷ گل به ثمر برساند اگرچه هنوز شایعه بازگشتش به بارسلونا به گوش می‌رسد.

1101