بهترین استعدادهای فوتبال جهان معرفی شدند؛ ستاره رئال مادرید بالاتر از فاتی

بهترین استعدادهای فوتبال جهان معرفی شدند؛ ستاره رئال مادرید بالاتر از فاتی

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس 18 ساله در میانه بحران قرنطینه و کرونا با یک خبر خوش مواجه شده است. بازیکن رئال مادرید جایزه بهترین بازیکن متولد 2001 به قبل را از آن خود کرد.

به گزارش فوتبالی، رودریگو گوئس ستاره برزیلی رئال مادرید جایزه NxGn 2020 که توسط سایت بین المللی گل اهدا شده بود را دریافت کرد. لنا اوبوردورف نیز در حوزه فوتبال زنان این جایزه را از ان خود کرد.

با رای گیری از خبرنگاران 43 بخش و زبان مختلف سایت گل در مورد درخشان ترین بازیکنی که از سال 2001 به بعد متولد شده است، رودریگو گوئس بیشترین رای را به دست آورد. در سالهای اخیر جیدون سانچو، جاستین کلایورت و دوناروما این جایزه را برده بودند.

پس از رودریگو گوئس در این رده بندی، آنسو فاتی از بارسلونا و میسون گرینوود از منچستریونایتد در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. رینیر ژسوس که در زمستان از فلامنگو به رئال مادرید ملحق شد در رده چهارم قرار دارد.ادواردو کاماوینگا از رم که شایعاتی جدی در مورد پیوستنش به رئال مادرید وجود دارد هم پنجم است. گابریل مارتینلی از آرسنال، کانگین لی از والنسیا، محمد احتاراین از آیندهوون، تاکفوسا کوبو که قرضی از رئال مادرید به مایورکا رفته و رایان گراونبرچ از آژاکس در رده های ششم تا دهم جای گرفتند.

در لیست 50 نفره چهره های دیگری نظیر اریک گارسیا از منچسترسیتی و رایان چرکی از لیون نیز دیده می شوند. ژآوی سیمونز که انتقالی جنجالی از بارسلونا به پی اس جی داشته در رده 45 قرار دارد.