نویل: با کوتاه نکردن چمن زمین، کریس رونالدو را مهار کردیم

نویل: با کوتاه نکردن چمن زمین، کریس رونالدو را مهار کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- گری نویل اسطوره سابق باشگاه منچستریونایتد در صحبت هایی به مرور دوران حضورش روی نیمکت مربیگری والنسیا پرداخته و در بخشی از این مرور خاطرات، درمورد دیدارش با کریس رونالدو، هم تیمی سابقش در منچستریونایتد، در جریان دیدار رئال مادرید و والنسیا پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، البته دوران ماجراجویی نویل روی نیمکت مربیگری والنسیا دوران کوتاهی بود و او تنها برای 4 ماه هدایت این باشگاه اسپانیایی را عهده دار بود.  در طول همین مدت او توانست با شاگردانش به تساوی ارزشمند 2-2 مقابل رئال مادرید (درورزشگاه مستایا) دست بیابد و حالا او با مرور اتفاقاتی که در آن بازی رخ داده، در مورد رویارویی اش با رونالدو در جریان آن بازی صحبت کرده است.

نویل به اسکای سپورتس گفت:« تساوی 2-2 مقابل رئال مادرید در شرایطی رقم خورد که ما تا یک قدمی برد در دقایق پایانی پیش رفته بودیم. شب فوق العاده ای بود. رافا بنیتز هدایت رئال مادرید را در دست داشت و این آخرین حضور او روی نیمکت مربیگری رئال مادرید قبل از اخراج شدنش بود. آنچه بیش از هرچیزی در ذهنم مانده این است که تاکتیک ما برای آن بازی این بود که چمن ورزشگاه را کوتاه نکنیم و زمین را آب ندادیم تا توپ نتواند سریع به چرخش در بیاید و بدین ترتیب امیدوار بودیم که بتوانیم از سرعت بازی کریس رونالدو و گرت بیل بکاهیم. دقیقا زمین چمن مثل یک مزرعه زراعی شده بود.»

نویل ادامه داد:« قبل از آغاز بازی کریس رونالدو به نزد من آمد و گفت: این افتضاح است. چمن زمین را کوتاه کنید و من گفتم اصلا امکان ندارد. آن شب کریس رونالدو اصلا هیچ راهی برای دریبل زدن نداشت.»

به همین ترتیب بود که والنسیا توانست تا با متوقف کردن رئال مادرید از این بازی خانگی یک امتیاز بگیرد. آنها با بلند نگه داشتن چمن، توانستند مانع از پیاده سازی برنامه های رئالی ها در ورزشگاه مستایا شوند و کریس رونالدو و یارانش با دریافت دو گل و کسب تنها یک امتیاز مستایا را ترک کردند.

6363