یادگاری جالبی که والنسیا به رئال مادرید در مستایا اهدا خواهد کرد

یادگاری جالبی که والنسیا به رئال مادرید در مستایا اهدا خواهد کرد

خبرگزاری فوتبالی - بحران کرونا باعث شده تا مجسمه سازان کارتونی در اسپانیا نتوانند نمایشگاه هر ساله خود را برگزار کنند. ایجاد مجسمه های کارتونی و طنز یکی از هنرهای سنتی اسپانیاست که هر سال نمایشگاهی برای ارائه آثار برگزار می شود اما در سال 2020 به خاطر کرونا این نمایشگاه برگزار نشد و در سال 2021 هم احتمال برگزاری آن خیلی کم است. در حقیقت مجسمه سازان حالا فعلا  شغل خود را از دست داده اند.

به گزارش فوتبالی، حالا باشگاه والنسیا اما دست به کار شده و تصمیم گرفته که یک تندیس کارتونی جالب را برای بازی این تیم و رئال مادرید آماده کند. آنها این تندیس را یکشنبه شب و بعد از بازی رئال مادرید و والنسیا به مدیر رئال مادرید به عنوان یادگاری هدیه خواهند داد.

بدین ترتیب رئال مادرید صرفنظر از نتیجه بازی ، فردا شب با دست خالی از مستایا خارج خواهد شد. در این تندیس ، خفاش به عنوان نماد باشگاه والنسیا به چشم می خورد و از سویی دو کودک با پیراهن ای والنسیا و رئال مادرید هم به چشم می خورند. این مجسمه توسط آلبرتو ناوارو ساخته شده است و مدیران باشگاه والنسیا قرار است که آن را به دست فلورنتینو پرز برسانند تا رئال مادرید با یک یادگاری جالب از زمین والنسیا خارج شود.

4125

والنسیا رئال مادرید