والنسیا 2 - 1 رئال مادرید؛ زیدان هم در باتلاق مستایا گیر کرد

والنسیا 2 - 1 رئال مادرید؛ زیدان هم در باتلاق مستایا گیر کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار معوقه از نیم فصل اول رقابت های لالیگا میان دو تیم والنسیا و رئال مادرید با نتیجه 2-1 به سود خفاش ها به پایان رسید.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دو تیم رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان با قبول شکست 2-1، فرصت افزایش اختلاف در صدر جدول را از دست دادند و با انجام 22 بازی و یک بازی کمتر، با 52 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند.

دقیقه '4 (1-0)(سیمونه زازا): خیلی زود میزبان به گل رسید؛ حرکت مونیر الحدادی از سمت راست و ارسال او به داخل محوطه به زازا رسید و این بازیکن ایتالیایی پس از کنترل توپ، چرخید و با ضربه والی تماشایی توپ را به کنج بالای دروازه فرستاد.

دقیقه '9 (2-0)(فابین اوریانا): تیم زیدان اسیر ضدحمله ای تند و تیز شد؛ پاس در عمق نانی در فضای کاملاً خالی دفاع رئال مادرید به اوریانا رسید و این بازیکن با ضربه ای زمینی توپ را از میان پاهای ناواس وارد دروازه کرد.

دقیقه '15: حرکت رونالدو از سمت چپ و ضربه زمینی و عرضی او در تیر دوم با ضربه پای راست خامس از زاویه ای کاملاً تنگ همراه شد که مونیر از روی خط توپ را دفع کرد تا دروازه تیمش را نجات دهد.

دقیقه '20: شوت کات دار و زیبای بنزما از پشت محوطه با واکنش خوب آلوز از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '30: ضربه ایستگاهی خطرناک پارخو با شیرجه بلند ناواس مشت شد و برگشت.

دقیقه '39: نانی به دلیل مصدومیت، نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به سیکوئرا داد تا اولین تعویض خفاش ها اجباری باشد.

دقیقه '44 (2-1)(کریستیانو رونالدو): در حالیکه بازی در اختیار تیم میهمان بود، این تیم در آخرین دقایق نیمه اول به گل رسید؛ ارسال مارسلو از سمت چپ با ضربه سر تماشایی رونالدو وارد دروازه شد تا وی در هفتصدمین بازی دوران ورزشی خود موفق به گلزنی شود.

دقیقه '54: فشار حملات رئال مادرید همچنان ادامه داشت و این بار رونالدو از سمت راست وارد محوطه جریمه والنسیا شد که با برخوردی مشکوک نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه '60: پارخو از سمت راست به خوبی از کارواخال عبور کرده و نفوذ کرد اما در زاویه ای کاملاً تنگ، ناواس راه توپ را بست و شوت او را به کرنر فرستاد.

دقیقه '62: خامس رودریگز از بازی بیرون رفت و گرت بیل بالاخره به میدان آمد تا رئال مادرید برای جبران نتیجه تلاش خود را بیشتر کند.

دقیقه '75: در حالیکه حملات لوس بلانکوس فروکش کرده بود، زیدان دست به آخرین تعویض زد و لوکاس وازکز را به جای مودریچ به میدان فرستاد.

دقیقه '89: ارسال توپ از سمت راست با دفع ناقص مانگالا همراه شد اما شوت والی راموس از پشت محوطه به شکلی خطرناک از کنار دروازه عبور کرد و رونالدو نیز نتوانست مسیر توپ را به سمت چارچوب عوض کند.

در نهایت فشار بی امان دقایق پایانی حاصلی برای رئال مادرید نداشت تا این تیم در یکی از دو بازی عقب افتاده خود شکست را قبول کرده و نتواند اختلاف در جدول را افزایش دهد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771