پدرو : من در لندن و فرزندانم در بارسلونا؛ خیلی سخت است

پدرو : من در لندن و فرزندانم در بارسلونا؛ خیلی سخت است

پایگاه خبری فوتبالی- نگرانی ها در مورد شیوع گسترده ویروس کرونا، این روزها سراسر دنیا را در برگرفته و بسیاری از خانواده ها را از هم دور کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از افرادی که حالا مدتی است از دیدن عزیزانش محروم مانده، پدرو رودریگز، مهاجم اسپانیایی باشگاه چلسی است. او حالا در گفتگو با برنامه ال لارگرو اعلام کرده که روزهای سختی را پشت سرمی گذارد؛ چرا که او در خانه اش در لندن مستقر است و اعضای خانواده اش در شهر بارسلونا هستند. او در این رابطه گفت:« فرزندانم در بارسلونا هستند. به آنها گفتم که سعی کنند در خانه بمانند. چون بابا دلش برایشان تنگ شده و خیلی دوست دارم کنارشان باشم. خیلی سخت است که نبینمشان. فکر می کنم که افراد زیادی شرایط کنونی من را دارند.»

پدرو ادامه داد:« گاهی وقتها شرایط غیرقابل کنترل می شود. امیدوارم که شرایط هرچه زودتر عادی شود و بتوانیم اخبار بهتری بشنویم. به خاطر تمام آنچه در دنیا در جریان است خیلی متاسفم.اخباری که از اسپانیا می رسد خیلی ناراحت کننده است. از اینجا می خواهم از تمام اعضای کادر پزشکی، نیروهای امنیتی دولت و تمام افرادی که هرروز در سوپرمارکتها هستند تشکر کنم و از همه به خاطر مسئولیتهایی که انجام می دهند متشکرم. امیدوارم بتوانیم این ویروس را متوقف کنیم.»

پدرو ادامه داد:« ما در بنیاد خیریه ام در تلاش هستیم تا راهکار مناسبی برای کمک کردن بیابیم. با بیمارستهای جزیره قناری تماس گرفتیم. این روزها در تمام بخشهای اسپانیا قحطی مواد بهداشتی وجود دارد و به هر نحوی بتوانیم کمک کنیم خوب است.»

بنیاد خیریه پدرو رودریگز بیش از 3000 ماسک نقاب دار برای اعضای کادر درمانی و نیروهای امنیتی اسپانیا فراهم و اهدا کرده است.»

 6363