بحران کرونا به کاتالونیا رسید؛ 6 بازیکن اسپانیول کرونا دارند

بحران کرونا به کاتالونیا رسید؛ 6 بازیکن اسپانیول کرونا دارند

پایگاه خبری فوتبالی- در ساعات پایانی سه شنبه شب ، باشگاه اسپانیول از طریق کانالهای رسمی اش اعلام کرد که شش نفر از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا هستند و تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است.

به گزارش فوتبالی، حالا با اعلام این خبر، باشگاه اسپانیول در کنار والنسیا بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا را در بین تیمهای اسپانیایی داراست.

این باشگاه اسپانیایی اگرچه از افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند نام نبرد، ولی جزئیاتی را دراین رابطه اعلام کرده و تاکید کرد که شش نفر از اعضای رختکن تیم اصلی و کادر فنی تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند. در عین حال به این نکته اشاره شده که تمامی این افراد، نشانه هایی جزئی از ویروس کرونا داشتند و حالا در حال انجام توصیه های پزشکی هستند و در قرنطینه به سر می برند تا این ویروس را به دیگر افراد حاضر در منطقه منتقل نکنند.

در صورتی که مقامات رقابتهای لالیگا، تصمیم به تعلیق بازیهای لیگ اسپانیا نگرفته بودند، اسپانیول دو روز پیش می بایست مقابل آلاوس به میدان می رفت و در این صورت، این احتمال وجود داشت تا تعدادی از بازیکنان آلاوس هم در تماس با بازیکنان مبتلای اسپانیول به این ویروس مبتلا شوند.

6363