سوپرجام کاتالونیا میان اسپانیول و بارسلونا لغو شد

سوپرجام کاتالونیا میان اسپانیول و بارسلونا لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که همچنان شروع لالیگا و زمان برگزاری بازی بیلبائو و سوسیه داد در فینال جام حذفی اسپانیا مشخص نیست، فدراسیون فوتبال منطقه کاتالونیا اعلام کرد که بازی دوستانه اسپانیول و بارسلونا در تورنمنت سوپرجام کاتالونیا لغو شده و برگزار نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و اسپانیول به عنوان بهترین باشگاه های حال حاضر فوتبال کاتالونیا قرار بود که این تورنمنت را برگزار کنند اما روز سه شنبه فدراسیون فوتبال کاتالونیا اعلام کرد که به خاطر شیوع ویروس کرونا این بازی لغو شده است و هر دو باشگاه نیز اعلام کرده اند که با این تصمیم موافقت دارند.

هیئت مدیره فدراسیون فوتبال کاتالونیا پنجشنبه گذشته جلسه تشکیل داد و تصمیم گرفت که این بازی لغو شود و همه تورنمنت های دیگری که وابسته به این سازمان بودند هم در ماه های اینده برگزار نخواهند شد.

در حال حاضر لالیگا تصمیم گرفته است که در هفته آینده تیم های لیگ اسپانیا تمرینات انفرادی خود را آغاز کنند اما در حال حاضر مشکل اصلی این جاست که مقدمات تست کرفتن از بازیکنان، کادر فنی و ... در تیم ها مهیا نشده است و احتمال دارد که به همین خاطر زمان از سرگیری تمرینات به تعویق بیافتد. در شرایط فعلی نیمه دوم خرداد زمان احتمالی شروع دوباره مسابقات است.