دمبله روزهای آخرش را در بارسلونا می‌گذراند

دمبله روزهای آخرش را در بارسلونا می‌گذراند

پایگاه خبری فوتبالی – عثمان دمبله بسیار بیش از هم‌تیمی‌هایش دور از میادین بوده است. او در دوران حضور در بارسلونا ده بار مصدوم شده است، و در مجموع نزدیک به یک سال غایب بوده است. این در حالی است که او در تابستان 2017 به بارسا پیوست. با مصدومیت فعلی او، روزهای نبودنش در بارسلونا به 514 روز خواهد رسید که عدد بسیار بالایی برای بازیکنی است که با قیمت 105 میلیون یورو و پاداش 40 میلیون یورو به بارسلونا پیوست.

به گزارش فوتبالی، دمبله حتی در این روزهای کرونایی هم اوضاع مبهمی دارد. در شرایطی که لوییس سوارز و ادن هازارد شاید بتوانند پس از ازسرگیری مسابقات فوتبال در اروپا بازی کنند، دمبله غیرممکن است که در این فصل حضور داشته باشد. این بازیکن فرانسوی شش ماه دور از میادین خواهد بود، و تا آگوست نمی‌تواند برگردد.

اعتبار دمبله در بارسلونا تمام شده است. این باشگاه کاتالان به این بازیکن هشدار داده بود که فصل سوم حضورش، آخرین فرصتش برای درخشش خواهد بود. او باید عملکردش را ارتقا می‌داد، مصدومیت‌هایش را کنترل می‌کرد، و خارج از میدان هم زندگی سالم‌تری می‌داشت. اما این اتفاقات نیفتاده است. این بدترین فصل دمبله در بارسا بوده است. این بازیکن از 37 بازی ممکن تنها در 9 دیدار حضور داشته و از 3330 دقیقه ممکن، تنها 492 دقیقه بازی کرده است، یعنی 14.77 درصد. او در دو فصل قبل، به ترتیب 23.7 و 46.35 درصد بازی کرده بود. او در بارسا تنها 30 درصد دقایق ممکن را به میدان رفته است. 

شرایط برای بارسا دیگر قابل تحمل نیست. او به جز چند لحظه خاص، نشان داده که بازیکنی نیست که سرنوشت دیدارها را رقم بزند. اگر بارسلونا نتواند او را بفروشد، او را مانند فیلیپه کوتینیو قرض خواهد داد. اما اوضاع برای دمبله در هر حال مبهم است.

8444