حمایت رئیس لالیگا از بارسلونا در پرونده دمبله

حمایت رئیس لالیگا از بارسلونا در پرونده دمبله

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا معتقد است که بارسلونا تاکنون هیچ عمل غیرقانونی در قبال عثمان دمبله، وینگر فرانسوی انجام نداده است. 

به گزارش فوتبالی، جنگ و جدال‌های بلوگرانا با دمبله به بالاترین حد خود رسیده است. وینگر سابق بروسیا دورتموند چندین دفعه پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا رد کرد و در نهایت، متئو آلمنی مدیر ورزشی این باشگاه رسما اعلام کرد که کار دمبله در نیوکمپ به پایان رسیده و او حتما در این ژانویه به فروش خواهد رسید. قرارداد قهرمان جام جهانی 2018 روسیه در تابستان آتی به پایان می‌رسد و کاتالان‌ها نمی‌خواهند او را مفت و مجانی از دست بدهند. 

به نقل از مارکا، ژاوی در دو بازی گذشته نام دمبله را در لیست خود قرار نداد و گفته می‌شود که در صورت ادامه یافتن این داستان، او تا پایان فصل روی سکوها خواهد نشست. دمبله در آخرین گفته‌های خودش، مدعی شد که بارسلونا او را تهدید کرده، اما باشگاه کاتالانی اعلام کرد که او به خاطر التهاب معده، بازی‌های اخیر را از دست داده است. خاویر تباس رئیس لالیگا راجع به این قضایا گفت: "بارسلونا تاکنون هیچ عمل غیرقانونی انجام نداده است. من متئو آلمنی را می‌شناسم و او گفت که او به خاطر ورم معده تمرین نکرده است. آرزو می‌کنم مردان بیشتری مثل متئو آلمنی در فوتبال باشند."

4416