بارسلونا و معضلی به نام فروش دمبله!

بارسلونا و معضلی به نام فروش دمبله!

خبرگزاری فوتبالی – فروش دمبله برای بارسلونا به یک معضل اساسی تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا دیگر از دست دمبله عاصی شده و به فکر فروش این بازیکن است اما چنین کاری برای آن‌ها اصلا آسان نیست زیرا مشکل اصلی در راه فروش دمبله مصدومیت او است. همان مسئله‌ای که باعث شده این بازیکن در ترکیب اصلی بارسلونا اصلا جایی نداشته باشد.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به توانایی‌های دمبله اعتقاد دارد و حتی او را چندی پیش «بهتر از نیمار» خوانده بود اما مصدومیت جلوی موفقیت او را گرفته.

دمبله حتی در بازی‌هایی که در زمین حضور داشته هم نتوانسته ان طور که باید و شاید برای بارسا بدرخشد و حتی در بازی رفت مقابل لیورپول، در لیگ قهرمانان فصل گذشته در دقایق پایانی موقعیتی عالی را از دست داد که می‌توانست باعث صعود بارسلونا شود. دمبله حالا در حال گذراندن مراحل نهایی ریکاوری خود است اما به نظر نمی‌رسد جایی در ترکیب بارسلونا برای دیدار مقابل ناپولی داشته باشد.

از سوی دیگر، بارسایی‌ها به شدت به دنبال امضای قرار داد با لوتارو مارتینز هستند و برای این کار به فضای بیشتری در باشگاه نیاز دارند. بارسا برای خرید دمبله ۱۰۵ میلیون یورو به دورتموند پول داده و به ازای هر ۲۵ بازی دمبله برای بارسا باید ۵ میلیون دیگر هم پرداخت کند. به همین دلیل و با توجه به حضور فاتی، بارسلونا می‌تواند روی فروش دمبله حساب باز کند تا با درآمد او مارتینز را به چنگ آورد اما مهم‌ترین مسئله آن جاست که کسی حاضر نیست این بازیکن مصدوم را با هزینه‌ای بالا خریداری کند.

1101