دی کانیو: چه کسی اریکسن را خرید؟ کونته ویدال را می خواست

دی کانیو: چه کسی اریکسن را خرید؟ کونته ویدال را می خواست

پایگاه خبری فوتبالی- پائولو دی کانیوی 51 ساله هرزمان که با رسانه ها گفتگو می کند، گرد و خاک زیادی به پا می کند. اوحالا  در گفتگوبا اسکای سپورت 24 شرکت کرده و انتقال کریستین اریکسن از تاتنهام به اینتر را زیر سوال برده است.

به گزارش فوتبالی، شواهد و قراین ازاین قرار است که اریکسن دانمارکی در طول اولین هفته های حضورش در اینتر و قبل از تعطیلی رقابتها به خاطر شیوع ویروس کرونا، به خوبی نتوانسته تا در رختکن تیم نرآتزوری جا بیفتد و جایگاهی در سیستم بازی اینتر ندارد.

حالا پائولو دی کانیو بازیکن سابق تیمهای مثل لاتزیو و یوونتوس، بعید می داند که اریکسن بتواند در تیم کونته جا بیفتد. او در جریان این گفتگو اعلام کرده که کونته ویدال را برای تیمش می خواسته. دی کانیو دراین باره گفته:«ویدال الگوی بی عیب و نقص بازیکنی است که کونته در ذهنش دارد. بازیکنی ویرانگر که شخصیت خاص خودش را دارد و قدرت گلزنی بالایی هم دارد. اما در نهایت اینتری ها بازیکن کاملا متفاوتی را برای کونته به خدمت گرفتند. این بدان معنا نیست که اریکسن نسبت به ویدال بازیکن بدتری است.بلکه برعکس، من همیشه عملکرد او در رقابتهای لیگ برتر را تحسین می کردم.»

دی کانیو ادامه داده:« اریکسن زمانی که خوب باشد، با اعصاب تو بازی می کند ؛ چون کمتر کسی مثل او می تواند لمس توپ داشته باشد. او فوتبال شیکی را به نمایش می گذارد. اما او چه در دوران حضورش در آژاکس و چه در تاتنهام پوچتینو، فوتبال کاملا متفاوتی را در مقایسه با آنچه کونته می پسندد به نمایش می گذاشت.»

این اسطوره فوتبال ایتالیا ادامه داد:« بعید می دانم که اریکسن در اینتر جا بیفتد. چون کونته دوست دارد تا در مرکز زمین بازیکنان مهمی را داشته باشند که از حرکات تهاجمی تیم حمایت کنند. حالا سوال من این است که چه کسی اریکسن را برای اینتر به خدمت گرفت؟ در ایتالیا ما اریکسن را به خاطر تکنیکش دوست داشتیم ولی برای کونته، بازیکنی کاربردی نخواهد بود. در نهایت امیدوارم که من اشتباه کرده باشم.»

6363