دی‌کانیو: کونته در اینتر به مسی نیازی ندارد

دی‌کانیو: کونته در اینتر به مسی نیازی ندارد

خبرگزاری فوتبالی – دی‌کانیو اعتقاد دارد علی‌رغم انتشار شایعات گسترده درباره جذب مسی توسط اینتر، آنتونیو کونته علاقه‌ای به جذب مسی ندارد.

به گزارش فوتبالی، پائولو دی‌کانیو، مهاجم سابق تیم‌های لاتزیو و یوونتوس که در زمان بازی همیشه با حواشی اطرافش در رسانه‌ها شناخته می‌شد در جدیدترین گفت و گوی خود با اسکای اسپرت گفته: اگر اینتر واقعا می‌خواهد مسی را جذب کند و به او گفته‌اند که علاقه دارند تا هرکاری برای جذب او انجام می‌دهند باید مشاهده کرد آیا اصلا کونته مسی را در اینتر می‌خواهد و به او نیاز دارد یا خیر. به نظر من که خیر! این مسئله بدین معناست که ما بیشتر تمایل داریم تا درباره مسی صحبت کنیم نه اینتر میلان. مانند زمانی که رونالدو می‌خواست به یوونتوس بپیوندد.

روز گذشته آنتونیو کونته حرف‌های مهمی بر زبان آورد که احتمال جدایی او از اینتر را به ذهن هواداران می‌رساند. کونته اعلام کرده بود باشگاه به اندازه کافی قدر بازیکنان و کارهایی که انجام داده‌اند را نمی‌داند. در همین زمینه امروز هم شایعات زیادی مبنی بر جانشینی او توسط آلگری یا پوچتینو شنیده می‌شد. دی‌کانیو می‌گوید: اتفاق روز گذشته اتفاق بسیار مهمی بود. نمی‌دانم چرا آنتونیو چنین حرف‌هایی زد اما حتی اگر در اینتر بماند هم این صحبت‌ها مانند زخم برای او در رابطه با مدیران مشکل ایجاد خواهد کرد.

1101