عصبانیت اریکسن: از کونته بپرسید چرا بازی نمی‌کنم

عصبانیت اریکسن: از کونته بپرسید چرا بازی نمی‌کنم

خبرگزاری فوتبالی - کریستین اریکسن، ستاره اینتر، از عدم حضور خود در میدان نارضی است و در پاسخ به سوال یکی از هواداران مدعی شد که باید از کونته پرسید که چرا او را بازی نمی‌دهد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق تاتنهام در جلسه پرسش و پاسخی که از سوی فدراسیون فوتبال دانمارک ترتیب داده شده بود شرکت کرد و یکی از هواداران از او پرسید که چرا تحت هدایت آنتونیو کونته در ترکیب اصلی اینتر به میدان نمی‌رود. اریکسن در پاسخ به این سوال گفت: " این سوال باید از مربی پرسیده شود که چرا من بازی نمی‌کنم. با او تماس بگیرد و صحبت کنید چون او کسی است که این تصمیمات را می‌گیرد. فوتبال همیشه بالا و پایین دارد و تنها چند نفر در این ورزش هستند که همیشه در شرایط خوبی قرار دارند. من در فکر نکردن به انتقادات بهتر شده‌ام چون همه نظر خودشان را دارند.و خصوصا حالا که به ایتالیا آمده‌ام، جایی که همه درباره همه چیز نظر دارند. همه چیز بستگی به اعتماد به افراد پیرامون خودت و عدم توجه به صحبت‌های بقیه افراد دارد. "

بازیکن تیم ملی دانمارک همچنین فاش کرد که دوست دارد فوتبالش را در همان جایی به پایان برساند که آن را آغاز کرد. اریکسن اضافه کرد: " من این موضوع را رد نمی‌کنم. علاوه بر این ما خانه‌ای هم در اودنس خریداری کردیم بنابراین فکر می‌کنم آنجا خانه ما خواهد بود. حتی اگر آنها بخواهند شاید فوتبالم را در این تیم به پایان برسانم. "

1811