فینال جام اتحادیه فرانسه به علت کرونا لغو می‌شود

فینال جام اتحادیه فرانسه به علت کرونا لغو می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن و لیون قرار است که در روز شنبه شانزدهم فروردین در فینال جام اتحادیه فرانسه به مصاف هم بروند اما با توجه به ممنوعیت برگزاری مسابقات ورزشی با بیش از صد مشارکت کننده در کشور فرانسه، به احتمال فراوان این بازی لغو می شود.

به گزارش فوتبالی، رادیو مونته کارلو گزارش داده است که پاریسن ژرمن و لیون نمی خواهند که فینال را بدون حضور تماشاگرانشان برگزار کنند. بازی روز شانزدهم فروردین قرار بود که آخرین بازی تاریه جام اتحادیه باشد. این تورنمنت در سال 1994 تاسیس شد اما با توجه به عدم جذابیت میان باشگاه ها قرار است که از پایان این فصل دیگر برگزار نشود.

در حال حاضر سازمان لیگ فرانسه در حال بررسی گزینه لغو این بازی است. از سویی باید زمانی برای برگزاری بازی تعیین شود که برای امنیت تماشاگران هم مناسب باشد. در حال حاضر تمامی بازیهای لیگ فرانسه تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا خیلی از رویدادهای ورزشی را دچار مشکل کرده است و با ادامه این روند هیچ بعید نیست که تورنمنت های بزرگ تر نظیر یورو 2020 و المپیک توکیو نیز به زمانی موکول شود که شیوع ویروس کرونا پایان یافته باشد و خیال مسئولان برگزاری مسابقات راحت شده باشد.