واکنش لیونل مسی به هو شدن توسط هواداران پاریسن ژرمن

واکنش لیونل مسی به هو شدن توسط هواداران پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- آنخل دی‌ماریا فاش کرد که لیونل مسی در جریان بازی مقابل بوردو،  تحت تاثیر هو شدن توسط هواداران پی‌اس‌جی قرار نگرفت.

به گزارش فوتبالی، برنده هفت بار توپ طلا در جریان بازی پاریسن ژرمن مقابل بوردو مورد تمسخر هواداران پاریسی قرار گرفت. قهرمانان زودهنگام این فصل لوشامپیونه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست‌خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند. رفتار هواداران در پارک‌دوپرنس تعجب همگان را برانگیخت و مورد انتقاد اهالی فوتبال قرار گرفت.

مسی از زمان ورودش به پایتخت فرانسه در تابستان گذشته، با مشکل مواجه بوده و کاسه صبر هواداران به‌سر رسیده‌است. انتظار می‌رفت که این بازیکن آرژانتینی در فوتبال فرانسه عملکردی طوفانی داشته‌باشد، اما حضور او در پاریسن ژرمن تا این لحظه به اندازه کافی موثر نبوده‌است. با وجود اینکه انتظار می‌رود این بازیکن 34 ساله در فصل آینده عملکرد بهتری داشته‌باشد، هواداران باشگاه از وضعیت او راضی نیستند.

با این حال، دی‌ماریا گفته است که مسی مدت زیادی روی این موضوع تمرکز نکرده است. ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگویی گفت که همه اینها جزئی از فوتبال است.

او گفت: "بهترین بازیکن جهان (در حال) هو شدن؛ باورش سخت‌است. اما، اینجا مردم و اولتراها انتظار دارند. آن‌ها بسیار پرشور هستند و می‌بینند که باوجود آمدن بهترین بازیکنان ما در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌شویم. طبیعی است که آن‌ها ناامید شوند. همه‌جا چنین اتفاق می‌افتد. اینجا، این اتفاق با بهترین‌های دنیا می‌افتد."

او ادامه داد: "لئو توجه نمی‌کند. این‌ها جزئیات است، فوتبال است. ما می‌دانیم که اینگونه باشد و باید هم چنین باشد. ما باید قوی باشیم. فوتبال همین است، این چیزها اتفاق می‌افتد."

9719