واکنش سرمربی پاریسن ژرمن به تعویض کردن لیونل مسی

واکنش سرمربی پاریسن ژرمن به تعویض کردن لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی پاریسن ژرمن علت تعویض شدن لیونل مسی را خستگی این فوق ستاره آرژانتینی اعلام کرد. 

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن امشب در پرتغال به مصاف بنفیکا رفت و سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با تساوی 1-1 به پایان برد. گل پی‌اس‌جی در این بازی توسط لیونل مسی به ثمر رسید اما گل به خودی پریرا باعث شد پاریسی‌ها از این بازی با یک امتیاز به خانه برگردند. مسی که در این بازی عملکردی عالی داشت و در دقیقه 22 گلزنی کرده بود در دقیقه 81 تعویض شد و جای خود را به پابلو سارابیا داد.

کریستوف گالتیه در پایان بازی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد. یکی از سوالهای پرتکرار خبرنگاران از او درباره تعویض لیونل مسی بود. گالتیه اما مصدومیت ستاره آرژانتینی را رد کرد و گفت او را به دلیل خستگی از زمین بیرون کشیده است و مسی مصدوم نیست.


سرمربی پی‌اس‌جی گفت: "مسی به نیمکت اشاره کرد که می‌خواهد تعویض شود. او در دقایق پایانی احساس خستگی می‌کرد. مسی تعویض شد چون خسته شده بود و حضور یک هم‌تیمی تازه‌نفس به نظر کادر فنی گزینه هیجان‌انگیزتری بود. مصدومیت او تکذیب می‌شود. گالتیه همچنین از عملکرد داوری و VAR ناراضی بود و گفت:" به نظرم اتاق VAR در صحنه خطایی که روی وراتی انجام شد نتوانست به داور کمک کند."

4416