عصبانیت مربی بارسلونا: جان هر کی دوست داری شوت بزن!

عصبانیت مربی بارسلونا: جان هر کی دوست داری شوت بزن!

پایگاه خبری فوتبالی – کیکه ستین و ادر سارابیا اولین ال‌کلاسیکو خود را تجربه کردند. بارسلونا در برابر رئال مادرید با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و صدر جدول را از دست داد.

بسیار پیش می‌آید که مربی و دستیارش در کنار زمین رفتاری متضاد با هم داشته باشند. ستین و سارابیا هم همین هستند. ستین خونسرد است، اما سارابیا در ورزشگاه برنابئو مثل آتش‌فشان می‌جوشید.

سارابیا در کنار زمین بسیار فعال بود، و دوربین شبکه تلویزیونی واموس اسپانیا لحظات جالبی را از این مربی 39ساله شکار کرده است.

در یک صحنه، بارسا در بازی‌سازی از عقب دچار اشتباه می‌شود، و ستین از بازیکنان می‌خواهد که خونسردی خود را حفظ کنند. سارابیا هم به کنار زمین می‌آید و داد می‌زند: «این پاس را نباید به بوسی (بوسکتس) می‌دادید! پاس باید به یکی از هافبک‌های دو طرف او داده می‌شد.»

در ادامه، آنتوان گریزمان یک فرصت خوب را از دست می‌دهد. سارابیا داد می‌زند: «لعنتی! آنتوان، توپ را درست بزن!» بارسا دست به حمله می‌زند اما بازیکنان توپی را به سمت دروازه تیبو کورتوا نمی‌زنند. سارابیا با فریاد می‌گوید: «جان هر کی دوست دارید شوت بزنید!»

به مرور که بازی به پیش می‌رود، عصبانیت سارابیا بیشتر می‌شود. ستین خونسرد نشسته، و سارابیا خطاب به یکی دیگر از اعضای کادر فنی می‌گوید: «فلان بازیکن هیچ کدام از کارهایی که قرار بود انجام دهد را انجام نمی‌دهد.»

واموس سپس صحبت بین سارابیا و ستین را شکار کرده که در آن سارابیا می‌گوید: «خط دفاعی ما نباید تا این حد عقب باشد، چون آنها فضای بیشتری پیدا می‌کنند و بنزما آن‌جا صاحب توپ می‌شود، و بعد ما را به عقب می‌رانند. ما باید این فضاها را محدود کنیم.»

سارابیا که پسر مانو، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا است، کار با ستین را در لاس‌پالماس در سال‌های 2015 تا 2017 آغاز کرد. او همچنین در رئال بتیس از سال‌های 2017 تا 2019 دستیار ستین بود.

8444