عکس تیمی بازیکنان رئال مادرید پس از ال‌کلاسیکو... بدون گرت بیل!

عکس تیمی بازیکنان رئال مادرید پس از ال‌کلاسیکو... بدون گرت بیل!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان رئال مادرید پیروزی در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا را با انتشار یک عکس تیمی در رختکن جشن گرفتند.

به گزارش فوتبالی، ایسکو که نمایش درخشانی در مقابل بارسلونا داشت، عکس تیمی از رختکن رئال مادرید را با کلمه "تیم" در اینستاگرام خود منتشر کرده است. در این تصویر اکثر اعضای تیم حضور دارند اما خبری از فدریکو والورده، کارواخال، کورتوا، وینیسیوس و ... گرت بیل نیست. بازیکن ولزی که در کل بازی روی نیمکت نشسته بود و فرصت نصیبش نشد، خیلی زود بعد از بازی ورزشگاه را ترک کرد و راهی منزلش شد. 

ایسکو، لوکاس وازکز و بنزما با پیراهن هایی با شماره های 300 ، 200 و 500 عکس گرفتند که تعداد بازیهای آنها در پیراهن رئال مادرید با احتساب بازی امشب را نشان می دهد. بازیکنان دیگر رئال مادرید نظیر کروس، ماریانو، میلیتائو، کاسمیرو، آرئولا، مارسلو، واران، راموس، مودریچ، مندی، رودریگو محروم، هازارد و آسنسیو مصدوم و یوویچ و براهیم دیاز خط خورده هم در این تصویر حضور دارند.

رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر مقابل بارسلونا به صدر جدول لالیگا رسید و به نظر می رسد که دوازده هفته باقی مانده تا پایان لالیگا دوئل سخت و جذابی میان رئال و بارسا خواهد بود.