آگوئرو: نگرانم نباشید، مصدومیتم جدی نیست

آگوئرو: نگرانم نباشید، مصدومیتم جدی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی در پایان بازی تیمش مقابل استون ویلا که با برد و قهرمانی سیتیزن ها در جام اتحادیه انگلیس همراه بود با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، در جریان این بازی،آگوئرو لحظاتی را با درد روی زمین نشسته بود ولی در پایان مسابقه اعلام کرد که مصدومیتش جدی نیست و دردی جزئی به سراغش آمده بود. آگوئرو به اسکای سپورتس گفت:« حالم خوب است؛ فقط یک ضربه به زانویم وارد شد ولی خوبم. درمورد گلی که زدم... وقتی تیم در حال بردن است ، گلزنی اهمیت زیادی دارد. پس برای گلی که زدم خوشحالم ولی بیش از هرچیز به خاطر قهرمانی تیممان خوشحالم.»

در پایان این بازی رودری ستاره اسپانیایی سیتی هم در گفتگو با خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که اگرچه تیم حریف کار را برایشان سخت کرده بود ولی از برد و قهرمانی تیمش ابراز خوشنودی کرد:« فکر می کنم تیم حریف از روی اشتباه ما به گل رسید. درجریان بازی ما کمی سختی کشیدیم ولی موقعیت های به مراتب بیشتری داشتیم تا گلهای بیشتری را به ثمر برسانیم. برای تیم و برای کسب این قهرمانی خوشحالیم. این دومین جام برای ماست پس واقعا خوشحالیم. می دانستیم که تیم حریف، تیم سرسختی است. چون آنها واقعا قدبلند و قوی هستند. می دانستیم که در مصاف با استون ویلا نباید دست از تلاش بکشیم. »

با توجه به شرایط موجود در جدول رقابتهای لیگ برتر، سیتی عملا شانسی برای قهرمانی در این رقابتها ندارد ولی آنها چهارشنبه در دور پنجم جام حذفی انگلیس به مصاف شفیلد ونزدی خواهند رفت و در لیگ قهرمانان اروپا هم همچنان امیدوار به صعود به دور بعد هستند.

6363