خداحافظی باشکوه آگوئرو از منچسترسیتی با زدن دو گل (عکس)

خداحافظی باشکوه آگوئرو از منچسترسیتی با زدن دو گل (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین هفته لیگ برتر انگلیس هم برگزار شد و منچسترسیتی که از قبل قهرمانی خود را قطعی کرده بود، توانست در این هفته با نتیجه 5 بر 0 اورتون را شکست داده و بدین ترتیب فصل را با یک پیروزی پر گل به پایان برساند. سرجیو آگوئرو که آخرین بازی خود را به همراه منچسترسیتی انجام می داد در این بازی خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند و بدین ترتیب وداع خوبی با منچسترسیتی داشت.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو پس از ده سال منچسترسیتی را ترک می کند و مقصد احتمالی او بارسلونا است چرا که گمانه زنی های زیادی در این خصوص زده شده است و باید دید که او در نهایت راهی بارسا خواهد شد یا نه. اما چیزی که امروز مورد توجه قرار گرفت، درخشش سرخیو آگوئرو در آخرین بازی خود برای منچسترسیتی بود به طوری که او آخرین بازی خود در لباس سیتیزن ها را با زدن دو گل پشت سر گذاشت. این گل ها در دقایق 71 و 76 به ثمر رسید. آگوئرو به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و این دو گل را به ثمر رساند.

آگوئرو

منچسترسیتی فینال لیگ قهرمانان اروپا را هم در پیش دارد و باید دید که در مقابل چلسی به شکل عمل خواهد کرد اما نکته ای که وجود دارد این است که گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا اعتمادی به آگوئرو ندارد.

1470