سرخیو آگوئرو پس از پنالتی چیپ: عذرخواهی می‌کنم؛ تصمیم غلطی بود

سرخیو آگوئرو پس از پنالتی چیپ: عذرخواهی می‌کنم؛ تصمیم غلطی بود

پایگاه خبری فوتبالی – سرخیو آگوئرو که به عنوان یکی از مقصرین شکست سیتی مقابل چلسی شناخته می‌شود بابت پنالتی از دست رفته‌اش از هواداران و کادرفنی منچسترسیتی عذرخواهی کرد و گفت مسئولیت کارش را می‌پذیرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیداری حساس در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برگزار شد که در آن چلسی توانست منچسترسیتی را در اتحاد با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. در این دیدار ابتدا سیتیزن‌ها به گل رسیدند و در نیمه اول نمایش نسبتا بهتری نسبت به چلسی داشتند. آن‌ها صاحب یک ضربه پنالتی هم شدند و می‌توانستند حساب کار را ۲-۰ کنند اما آگوئرو پنالتی را به صورت پاننکا (چیپ) زد و مندی هم به راحتی آن را مهار کرد.

پس از پایان بازی پپ گواردیولا به انتقاد بابت شیوه ضربه زدن آگوئرو پراخت و خود آگوئرو هم در توییتر از همه عذرخواهی کرد. آگوئرو در توییتر خود نوشته: می‌خواهم از تمام هم تیمی‌ها، اعضای تیم و هواداران بابت از دست دادن پنالتی عذرخواهی کنم. تصمیم غلطی بود و تمام مسئولیت آن را می پذیرم.

در نیمه دوم چلسی ابتدا گل تساوی را توسط حکیم زیاش زد و در دقایق تلف شده مارکوس آلونسو گل دوم را وارد دروازه سیتیزن‌ها کرد تا شاگردان توخل منچسترسیتی را با نتیجه ۲-۱ شکست دهند.

1101