پیش بازی فینال جام اتحادیه؛ اولین جام فصل گواردیولا در راه است؟

پیش بازی فینال جام اتحادیه؛ اولین جام فصل گواردیولا در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی امشب در فینال جام اتحادیه انگلیس در حالی به مصاف استون ویلا  می رود که تیم گواردیولا می خواهد اولین جام فصل خود را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، سیتی که به تازگی با خبر محرومیت دو ساله از حضور در تورنمنت های اروپایی مواجه شده است، در حال حاضر با لیورپول صدرنشین 22 امتیاز در لیگ انگلیس فاصله دارد اما پیروزی مقابل رئال مادرید در برنابئو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به آنها انگیزه مضاعفی داده است. این در حالیست که استون ویلا در حال حاضر در رده نوزدهم لیگ انگلیس قرار دارد و خطر سقوط را به صورت جدی حس می کند.  با این وجود تیم استون ویلا امیدوار است که بتواند نمایش خوبی در تک بازی خود مقابل سیتی داشته باشد. ویلا در ماه ژآنویه در لیگ انگلیس شکستی تحقیرآمیز و سنگین با نتیجه شش بر یک مقابل سیتی تجربه کرد و قطعا نمی خواهند که آن تجربه تکرار شود.

پیش بینی: در یک فینال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد اما خیلی سخت است که به این نتیجه برسیم که نتیجه فینال جام حذفی سال گذشته که سیتی با نتیجه شش بر صفر مقابل واتفورد پیروز شد، تکرار نمی شود. شاید خیلی ها انتظار یک داستان معجزه آسا را برای استون ویلا در بازی امشب نداشته باشند. تجربه منچسترسیتی در چنین بازیهایی باعث می شود که شانس آنها برای قهرمانی خیلی زیاد باشد. همه انتظار دارند که سیتی امشب به سومین قهرمانی پیاپی خود در جام اتحادیه برسد.

بازی چه زمانی برگزار می شود؟ یکشنبه 11 اسفند ساعت 20 در ورزشگاه ومبلی

غایبان: ترکیب منچسترسیتی تقریبا کامل است. آیمریک لاپورته که تقریبا در کل فصل غایب بوده امشب حضور ندارد. سانه از مصدومیت برگشته اما خیلی بعید است که امشب بازی کند. وسلی و هیتون به علت مصدومیت طولانی مدت امشب برای استون ویلا بازی نمی کنند و جان مک گین ستاره گرانقیمت این تیم هم چند هفته تا بازگشت فاصله دارد.

ترکیب احتمالی:

منچسترسیتی: ادرسون، واکر، اوتامندی، فرناندینیو، مندی، رودری، دی بروینه، گوندوگان، استرلینگ، ژسوس و محرز
استون ویلا: رینا، گیلبرت، کونسا، مینگس، هوس، تارگت، داگالاس لوئیز، ناکامبا، گریلیش، القاضی و ساماتا.