بازی یوونتوس و اینتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود

بازی یوونتوس و اینتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – دیدار یوونتوس و اینتر به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. 

یوونتوس در ورزشگاه آلیانس در حالی میزبان اینتر خواهد بود که دو تیم در بالای جدول حضور دارند. اما طرفداران به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از حضور در ورزشگاه منع شده‌اند. چهار بازی دیگر این هفته سری آ هم بدون تماشاگر خواهد بود.

دیدارهای اودینزه – فیورنتینا، میلان – جنوا، پارما – اسپال، و ساسولو – برشا هم در ورزشگاه‌های خالی برگزار خواهند شد. این به دلیل مقرراتی است که دولت ایتالیا وضع کرده است.

جوزپه ماروتا، مدیر اینتر گفت: «تماشاگران جزئی حیاتی از مسابقه فوتبال هستند، اما دستور کاملا روشنی از سوی دولت صادر شده است که تا یکشنبه ادامه دارد. بازی پشت درهای بسته تحت اجبار است، اما همان‌طور که آندره‌آ آنیلی گفت، سلامت شهروندان مهم‌تر است، و ما البته با ناراحتی این تصمیم را می‌پذیریم.»

همچنین در چند هفته پیش رو، تیم بزرگسالان یووه جدا از تیم زیر 23ساله‌ها تمرین خواهد کرد. تیم دوم یوونتوس در سری C حضور دارد. امروز اعلام شد که یک بازیکن در این دسته دچار کرونا شده است. این بازیکن 22ساله که برای تیم پیانزه بازی می‌کند، خودش را تحت قرنطینه اختیاری قرار داد، و سپس پزشکان رسما اعلام کردند که او به کرونا دچار شده است.

8444