رونالدو در زمان شیوع ویروس کرونا کجاست؟

رونالدو در زمان شیوع ویروس کرونا کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی – یوونتوس امروز به تمریناتش ادامه داد، اما کریستیانو رونالدو در مادیرا در کنار مادرش است. او منتظر آن است که ببیند اوضاع شیوع ویروس کرونا چه خواهد شد.

این ستاره یوونتوس در روزهای تعطیلی خود به پرتغال رفت تا پیش مادرش باشد که سکته مغزی کرده است. انتظار می‌رفت که او فردا به ایتالیا برگردد، اما فعلا در پرتغال مانده تا ببیند اوضاع به چه ترتیب پیش می‌رود.

در بیانیه باشگاه یوونتوس آمده است: «کریستیانو رونالدو امروز تمرین نکرد و در مادیرا ماند. او منتظر آن است که ببیند که بحران سلامتی که در حال حاضر در جریان است به چه وضعیتی درمی‌آید.»

پرتغال هم قصد دارد مانند اسپانیا، پروازها به ایتالیا و از ایتالیا را متوقف کند، اما به نظر می‌رسد که این کار آنها بسیار دیر انجام می‌شود، چرا که این بیماری ویروسی در سراسر اروپا پخش شده است.

اکثر باشگاه‌های سری آ تمرینات خود را برای دست کم 7 روز متوقف کرده‌اند، اما یوونتوس پیش از بازی با المپیک لیون دارد تمرین می‌کند. فعلا قرار است که این بازی پشت درهای بسته برگزار شود، اما گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که این بازی به همراه دیدار بارسلونا و ناپولی به تعویق می‌افتد.

در 24 ساعت گذشته 196 نفر در ایتالیا جان باخته‌اند و تعداد قربانیان این بیماری در این کشور به 827 نفر رسیده است.

8444