رونمایی از پیراهن بارسلونا برای فصل 21-2020

رونمایی از پیراهن بارسلونا برای فصل 21-2020

پایگاه خبری فوتبالی- فوتی هدلاینز، از تصاویر سه پیراهن فصل آینده بارسلونا در فصل 21-2020 رونمایی کرده است. هر سه پیراهنهای بارسلونا در فصل آینده (پیراهن های اول، دوم و سوم) این تیم در مقایسه با پیراهنهای این فصل دستخوش تغییراتی جدی شده اند.

به گزارش فوتبالی، اینطور به نظر می رسد که طراحی لباسهای فصل آتی بارسلونا به پایان رسیده و طبق گزارش منتشره در موندو دپورتیوو، نمایندگان باشگاه نایک در شهرک ورزشی باشگاه بارسلونا، از این پیراهنها برای بازیکنان این تیم رونمایی کرده اند و یک جلسه عکاسی هم با این پیراهنهای تازه برگزار شده است.

حالا وب سایت فوتی هدلاینز که متخصص رونمایی از پیراهنهای باشگاه های فوتبالی است، از این پیراهنها رونمایی کرده است. 

درفصل آینده، بارسلونا دیگر پیراهنهای چهارخانه ای که امسال به تن می کرد را نخواهد پوشید و پیراهن فصل آتی این تیم راه های عمودی خواهد داشت. البته بین هر راه آبی و اناری، یک نوار زرد کاملا واضح نیز دیده می شود و یقه و آستین ها و لوگوی پیراهن هم دارای رنگ زردی هستند و تبلیغات اسپانسرهای این باشگاه یعنی راکوتن و بکو هم برروی آستین ها و به رنگ سفید خواهند بود.

لباس دوم بارسلونا برای فصل آینده، کاملا شیک و زیبا خواهد بود. لباسی به رنگ سیاه که جزئیات آن به رنگ طلایی طراحی شده است. لوگوی باشگاه، جزئیات یقه، خطوط لبه آستین و تبلیغ باشگاه همگی به رنگ طلایی هستند.

6363