حمایت زیدان از مارسلو، بیل و هازارد: از بازیکنانم راضی هستم

حمایت زیدان از مارسلو، بیل و هازارد: از بازیکنانم راضی هستم

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که رئال مادرید شب گذشته برابر سلتاویگو به تساوی رسید، زین الدین زیدان پس از بازی از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و سلتاویگو شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با تساوی 2 - 2 به پایان رسید. رئالی ها گل اول بازی را دریافت کردند اما در نیمه دوم تونی کروس بازی را به تساوی کشاند. پس از آن سرجیو راموس از روی نقطه پنالتی رئال را پیش انداخت اما در نهایت در دقیقه 85 سلتاویگو موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند و با یک امتیاز سانتیاگو برنابئو را ترک کند. زیدان پس از بازی درباره عملکرد بازیکنان تیم خود گفت: " فکر نمی کنم که مارسلو ما را از نظر دفاعی ضعیف تر کند چون او در دفاع نیز خوب است اما شما مدام درباره آمار صحبت می کنید. من از همه و نحوه بازی آنها راضی هستم. فکر می کنم بیل بازی خوبی انجام داد و ما باید مدام به این فکر کنیم که راهی طولانی در پیش داریم و باید به این فکر کنیم که همه ما باید در زمین چه کار کنیم که بتواند باعث پیشرفت تیم شود. از عملکرد هازارد راضی هستم چون او 70 دقیقه بازی کرد. برنامه این بود که تا جایی که می تواند بازی کند و او این کار را به خوبی انجام داد. "

سرمربی فرانسوی درباره شرایط بازی گفت: " از دست دادن دو امتیاز در خانه ناراحت کننده است. سلتا تیم خوبی است که شایسته حضور در قعر جدول نیست. اما این که پس از تلاش بسیاری که انجام دادیم، دو امتیاز را از دست بدهیم بسیار ناراحت کننده است. اگر اشتباه از ما بود می توانستیم درباره آن بحث کنیم اما پاس دنیس سوارز فوق العاده بود. من می خواهم تلاش بیشتری در دفاع داشته باشیم تا منسجم تر باشیم اما مارسلو را بیرون نکشیدم چون عملکرد خوبی داشت. "

1070