اعلام ترکیب رئال مادرید و سلتاویگو؛ بدون راموس و هازارد

اعلام ترکیب رئال مادرید و سلتاویگو؛ بدون راموس و هازارد

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید برای جبران فاصله دو امتیازی تا اتلتیکوی صدرنشین امشب باید در مقابل سلتاویگو پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حالی به مصاف سلتا می رود که به سه امتیاز بازی امشب نیاز مبرمی دارد. در حقیقت تیم زیدان با امتیاز دادن مقابل الچه حالا دو امتیاز تا صدر جدول آن هم با دو بازی بیشتر از اتلتیکو فاصله دارد و به همین خاطر جای خطا برایش خیلی کم است و امشب نیز باید در مقابل سلتاویگو در ورزشگاه دی استفانو پیروز شود. راموس به علت مشکلات معده در بازی امشب حضور ندارد و غایب بزرگ ترکیب رئال است در حالی که هازارد برای سومین بازی پیاپی کار را از روی نیمکت آغاز می کند و به نظر می رسد که زیدان همچنان او را در سطح فیکس شدن در تیم نمی بیند. رئال مادرید با تمام قوا و برای کسب هر سه امتیاز در بازی امشب حضور خواهد یافت.

ترکیب رئال مادرید برای بازی مقابل سلتا مشابه بازیهای قبلی است. زیدان با این ترکیب تیمش را در ورزشگاه دی استفانو روانه زمین می کند: کورتوا، کارواخال، واران، ناچو، مندی، مودریچ، کروس، کاسمیرو، لوکاس وازکز، بنزما و آسنسیو

از سویی سلتاویگو با هدایت کودت با این ترکیب پا به زمین حریف خواهد گذاشت: روبن بلانکو، هوگو مایو، موریو، آرائوخو، اولازا، تاپیا، دنیس سوارز، برایس مندز، نولیتو، یاگو آسپاس، سانتی مینا.

4125