گریزمان: ارتباط من و مسی از این بهتر هم خواهد شد

گریزمان: ارتباط من و مسی از این بهتر هم خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا  در پایان دیدار تیمش مقابل ختافه که با برد 1-2 آبی اناری ها به پایان رسید گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.

به گزارش فوتبالی، گریزمان در صحبتهایش، رضایتش را از حضور در باشگاه کاتالان ابراز کرد. او در مورد بازی سخت امشب ورزشگاه نوکمپ گفت:« ختافه تیم سرسختی است. آنها خیلی خوب تیم حریف را تحت فشار قرار می دهند و بی دلیل نیست که در رده های بالایی جدول هستند. ما تلاش کردیم تا آرامشمان را حفظ کنیم و حرکات پابه توپ خوبی را به نمایش بگذاریم ولی در نهایت خیلی به ما سخت گذشت. گاهی وقتها سختی کشیدن هم بد نیست.»

سوال بعدی خبرنگار مووی استار از گریزمان در مورد ارتباط خوب این ستاره فرانسوی با مسی بود؛ ارتباطی که منجر به گل اول بارسا دراین بازی شد. گریزمان دراین باره گفت:« هفت ماهی است که کنار مسی بازی می کنم. هنوز باید بیشتر به هم عادت کنیم. ما از همکاری با هم لذت می بریم و قطعا ارتباطمان بهتر از این هم خواهد شد.»

گریزمان در این بازی این فرصت را داشت که گل سوم تیمش را هم به ثمر برساند که دراین مسیر موفق نبود. اودر توضیح بیشتر این صحنه گفت:«هنوز با پای راستم عالی کار نمی کنم. نمی خواستم این موقعیت با پای راست را از دست بدهم ولی توپ بالای دروازه رفت. باید بیشتر برروی ضرباتی که با پای راست می زنم کار کنم.»

 او در نهایت رضایتش را از حضور درباشگاه کاتالان ابراز کرد و گفت:« در بارسلونا احساس خوشبختی می کنم و هم خودم و هم خانواده ام از زندگی در بارسلونا لذت زیادی می بریم.»

6363