عکس؛ تماشای بازی ختافه و بارسلونا از بالای درختان!

عکس؛ تماشای بازی ختافه و بارسلونا از بالای درختان!

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر تصویر عجیبی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که هوادارانی را نشان می دهد که از بالای درختان به تماشای بازی بارسلونا و ختافه نشسته اند.

به گزارش فوتبالی، دیدن ستارگان بارسلونا به حدی هیجان انگیز است که هیچ کس نمی خواهد چنین فرصتی را از دست بدهد و حتی برخی حاضرند تا بالای درخت بروند تا بازی را تماشا کنند!

دو نوجوانی که بلیت بازی بارسلونا و ختافه در ورزشگاه کولیسئوم آلفونسو پرز را به دست نیاورده بودند، بالای درخت رفتند و به تماشای بازی ختافه و بارسلونا نشستند. این بازی البته گلی نداشت اما با این وجود هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند.

بارسلونا فرصت خوبی داشت تا یک گام دیگر به قهرمانی لالیگا نزدیک تر شود اما با تساوی مقابل ختافه در فاصله 9 بازی به پایان لالیگا اختلافش با رئال مادرید به 11 امتیاز رسید. کاتالان ها تا پایان فصل در لالیگا به هفده امتیاز نیاز دارند تا بتوان توجه به نتایج تیم های دیگر قهرمانی خود را قطعی کنند. در واقع اگر بارسا حداقل شش برد داشته باشد، با خیال راحت پس از سه سال قهرمان لالیگا می شود. بارسا پس از توقف مقابل ختافه باید آماده سخت ترین بازی خود تا پایان فصل شود چرا که باید به مصاف اتلتیکو برود. اتلتیکو در حال حاضر دو امتیاز با رئال مادرید و 13 امتیاز با بارسلونا فاصله دارد که هدف اصلی انها نایب قهرمانی در این فصل است.

4125