بارسلونا و ختافه، دو قطب مخالف هم از نظر آمار

بارسلونا و ختافه، دو قطب مخالف هم از نظر آمار

سایت رسمی فوتبالی – ختافه و بارسلونا در روز یکشنبه با هم بازی دارند. این دو تیم از نظر آمار قطب‌های مخالف هم هستند. یک تیم عاشق حمله، نگه‌داری توپ و بازی است، و تیم دیگر به دنبال دفاع منسجم است.

آمار نشان می‌دهد که بارسلونا در لالیگا بیشترین زمان بازی فعال را در بازی‌هایش دارد که 60.3 درصد زمان بازی است. ختافه در این جدول با 50.1 درصد آخر است.

ختافه اما در جدول تعداد خطاها با 301 خطا اول است. بارسلونا با 171 خطا در رده ماقبل آخر جدول قرار دارد.

بازینکان ختافه 51 کارت گرفته‌اند و در رده دوم بیشترین کارت‌ها هستند. بارسلونا هم با 29 کارت در رده ماقبل آخر است.

بارسلونا با 62.8 درصد مالکیت توپ در بازی‌هایش پس از رئال بتیس با 62.9 درصد دوم است، در حالی که ختافه با 41.8 درصد مالکیت توپ در رده یکی‌ مانده به آخر است.

بارسا بیشترین پاس و بیشترین دقت پاس (89 درصد) را دارد، در حالی که ختافه با 65 درصد صحت پاس آخر است. بازیکنان بارسلونا 11367 پاس داده‌اند و بازیکنان ختافه 4895 پاس. بارسا با 122 ضربه به سمت دروازه حریف تیم اول است و ختافه با 54 ضربه تیم آخر.

با این حال، سبک ختافه باعث می‌شود بردن آنها دشوار باشد. این تیم در جدول لالیگا هفتم است و در هر بازی تنها 3.9 ضربه به سمت دروازه این تیم زده شده و آنها از این جهت تنها سه تیم را بهتر از خود می‌بینند. ختافه همچنین با 13 گل خورده، دومین خط دفاعی برتر لیگ را دارد. بارسلونا هم با 48 گل زده بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کرده است.

8444