لغو دیدار سیتی و وستهام به دلیل شرایط نامساعد جوی

لغو دیدار سیتی و وستهام به دلیل شرایط نامساعد جوی

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار دو تیم وستهام و منچسترسیتی که قرار بود امشب و از ساعت 20 به وقت ایران آغاز شود، به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاد. 

به گزارش فوتبالی، موج و سرما و طوفانی که در بریتانیا به راه افتاده باعث شد که بسیاری از برنامه های ورزشی روز یکشنبه در این کشور از جمله مسابقات فوتبال، راگبی و اسب دوانی لغو شود. باشگاه منچسترسیتی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در این شبکه اجتماعی از به تعویق افتادن دیدار خود برابر وستهام خبر داد. در این توییت آمده: " به دلیل شرایط نامساعد جوی و برای حفظ امنیت هواداران و کادر فنی و بازیکنان، دیدار امروز برابر وستهام در چارچوب رقابت های لیگ برتر به تعویق افتاده است. " 

هواداران وستهام که خواهان سفر به منچستر با قطار برای تماشای این بازی بوده اند، با توجه به اشکالاتی که طوفان در خط راه آهن ایجاد کرده با مشکل مواجه شده بودند. تعداد زیادی از سفرهای بین شهری با خطوط حمل و نقل عمومی لغو شده است. همچنین تعدادی از بازی های لیگ فوتبال زنان انگلیس نیز به دلیل مشابه لغو شدند. بازی باشگاه آژاکس در چارچوب رقابت های لیگ هلند نیز به دلیل طوفان و بارش باران شدید پیش از این لغو شده بود. 

1070